Toon posts:

Word- en Outlook 2003 geven SQL-opdracht foutmeldingen

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb mijn oude Office 2000 verwijderd en heb er (na een keer opnieuw starten) Office 2003 opgezet.
Echter krijg ik bij zowel Word 2003 als Outlook 2003 direct wanneer ik deze opstart de volgende meldingen:

Als u dit document opent, wordt de volgende SQL-opdracht uitgevoerd:
SELECT * FROM C:\temp\ca\BHVV.csv
Gegevens uit de database worden in het document geplaatst. Wilt u doorgaan?

Dan kan ik op Ja of Nee klikken (wat ik doe maakt niet uit)

Tegelijkertijd krijg ik de volgende melding:

Microsoft Office Word kan niet worden afgesloten omdat er nog een dialoogvenster is geopend.
Klik op OK, schakel over naar Word en sluit het dialoogvenster.

Bij het verwijdelen van Office 200 en installeren van 2003 is niks misgegaan. Ook alle e-mailinstellingen en berichten zijn keurig door Office 2003 overgenomen. Ik kom er dus niet uit waarom ik deze vreemde foutmelding krijg. Na héél veel surfen ben ik ook niemand tegengekomen die hetzelfde probleem heeft gehad. De map C: temp is bij mij hélemaal leeg, dus daar zal hij geen .csv bestand vinden.

Kan een technisch wonder mij helpen???

Ik hoor het graag!

Groetjes, Rob

PS: Wat ook verkeerd gaat is een e-mail versturen met Outlook 2003 wanneer ik op een link klik.
Bijvoorbeeld: je ziet op Marktplaats iets, en je klikt op de link 'e-mail de adverteerder'. Vervolgens zou automatisch een e-mail opgesteld worden, echter krijg ik hierbij ook de bovenstaande foutmeldingen, en kan er met geen mogelijkheid een mail gestuurd worden.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Waarschijnlijk heb je ergens op je hdd een bestandje normal.dot staan waarin een leuke macro staat die automatisch uitgevoerd wordt bij starten van word.Verplaats of verwijder normal.dot ( word automatisch leeg aangemaakt ) dan zou het probleem over moeten zijn.

Outlook prob is waarschijnlijk omdat je in hebt gesteld dat hij word als editor moet gebruiken waardoor hij word opstart.