Packard Bell, restore files kwijt.

Pagina: 1
Acties:

• Oculus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 09:16
Ik ben bezig met een lap-top van een collega. Ik wil net beginnen met het starten van de "Smart Restore" optie op deze laptop. Hiermee kan je alles weer terug zetten, in de fabrieksinstellingen.

Het bizarre echter aan dit verhaal is, dat ik het progseltje niet kan opstarten, omdat hij een file mist.
Ik heb dus ff uitgezocht waar die file dus zou moeten staan, en idd, hij staat er niet meer... :r

Ik kan deze map ook niet opnieuw downloaden van de PB-website. Heeft iemand nog tips hoe ik eventueel de verborgen partitie op deze computer kan bereiken? Of kan iemand mij helpen met het geven van de directory? (C:\Drivers).

Verwijderd

Ga eens naar packerd bell site of vraag de master cd's aan... of wat je kunt proberen is ze te mailen en zeggen welke file je mist en hoe je in de verborgen partitie komt.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Of overnieuw beginnen met een eigen Windows-CD en de drivers van PB downen? Duurt iets langer, maar dan heb je wel een systeem naar eigen smaak...

[ Voor 33% gewijzigd door MAX3400 op 29-06-2005 21:29 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik zou dit niet hier vragen maar even wachten tot het naar een softwareforum wordt verplaatst.

offtopic:
life in je ondertitel is trouwens met een f

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:08

SmartDoDo

Woeptiedoe

Het lijkt me een kwestie van contact opnemen met PB :)

Verder is dit duidelijk geen Stuffis Generalis vraag maar een Software vraag dus verplaats ik hem daarheen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Denk inderdaad dat het een probleempje is waar PB je (zeker binnen garantie) prima mee zou moeten kunnen helpen.

Meestal staat zoiets op een aparte verborgen partitie. Kijk eens met je diskmanager of je daar wat kan vinden.... Wat heb je verder allemaal al geprobeerd? Is er niet een of andere rescue-cd die je kan gebruiken als het echt niet meer lukt? Welke foutmeldingen krijg je bijvoorbeeld? Welke bestanden mis je? Wat heb je daarover gevonden met Google?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1