AMD fanboys in actie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1337050

Iemand klaagt dat het artikel niet pro-AMD genoeg is, ik reageer daar normaal en inhoudelijk op. Eerst de eerste alinea, later in een edit de tweede alinea toegevoegd. Vervolgens ben ik achtereenvolgens Flamebait, Overbodig en Troll. Het is wel weer duidelijk voor welke van de twee processorfabrikanten je hier niet op mag komen :X.

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

+1

De nicknames zouden bij de modpunten moeten worden weergegeven. Kijken of er dan nog zo idioot word gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

TheBorg schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 20:46:
+1

De nicknames zouden bij de modpunten moeten worden weergegeven. Kijken of er dan nog zo idioot word gemod.
dat is geen best plan, kan je ook weer wraak acties krijgen, alleen voor admins is dat vind ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, het is ook niet zo slim om niet zwaar anti-Intel te zijn op deze site, waar AMD zowat tot godsdienst is verheven. Wat dat betreft is het hier net een sekte: als je tegen de God ingaat kan je iedereen over je heen krijgen,

Als je onvoldoende pro-AMD bent is dat dus gewoon vragen om problemen.

Anyway, ik heb je een puntje erbij gegeven :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online
Tnx :).

Het ergste is dat ik niet eens pro-Intel ben, maar wel vaak mensen corrigeer die "right for the wrong reasons" zijn, of gewoon onvoldoende nuanceren :).

In dit geval probeert AMD gewoon de media en consumenten (incl. T.net en zijn bezoekers) te beinvloeden met een hoop onbewezen verhalen. Al is maar de helft ervan waar dan is het nog steeds terecht dat Intel wordt aangepakt, maar tegelijk is AMD dan ook voor de helft aan het zieken geweest. Dat eerste hoef ik niemand te vertellen, maar oh wee als je de keerzijde probeert te belichten.

[ Voor 4% gewijzigd door Wouter Tinus op 29-06-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Nou, hoewel alles wel niet waar zal zijn, en AMD vast & zeker heel wat zaken in een roos kleurtje zet, wordt het toch tijd dat er wat tegen Intel's machtspositie gedaan wordt, en als dat op deze manier kan, waarom niet. Zie ook http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1337051

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ook een puntje erbij van mij. Ik vind het gewoon een "+1 inzichtvol". Dat hele AMD verering vind ik zowiezo niet van bijster veel intelligentie blijken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EaS
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 10:43

EaS

Iemand klaagt dat het artikel niet pro-AMD genoeg is....
Fout!

Het gaat erom dat jij je mening, verpakt in een 'nieuws-item', verkondigt op de frontpage. Daar is de afdeling 'opinie' of 'column' voor, en wat jij 'vind' is geen nieuws.
Je trekt het je blijkbaar persoonlijk allemaal zo aan ('een enorme berg modder' etc.), dat je je niet kunt beheersen om een totaal uit z'n verband gerukt 'nieuws-item' te plaatsen vol met selectieve quotes, de negatieve, omdat het je allemaal niet aanstaat.
Ik heb het je al eerder zien doen (je mening doorvoeren in wat puur objectief nieuws hoort te zijn), en dat hoort daar gewoon niet thuis, en "dat mag best gezegd worden."

[ Voor 7% gewijzigd door EaS op 01-07-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online
Je hebt echt oogkleppen op als je denkt dat ik de enige ben die AMD's actie op zijn minst voor een deel twijfelachtig vindt. Iemand die zogenaamd zo'n voorstander van objectiviteit is zou dan toch moeten erkennen dat ook die geluiden gehoord moeten worden op T.net.

Pagina: 1