JAJA ik weet het, ik heb gesearched maar dit had ik niet gevonden. Wat gebeurt er als tijdens gebruik van de processor en klein beetje slijtage als de l1 brugjes die reeds geunlocked zijn weer gelocked worden. dus als de potlood streep verbroken word tijdens het draaien op een hogere multiplier. Kan ik mijn T-bird dan afscrijven of crasht mijn systeem en kan ik de standaard multiplier weer instellen in de bios?
Verwijderd
Wat er gebeurt als je potlood vervaagt/weg gaat is niets anders dan dat de multiplier lock weer terug is. Wat je dan moet doen is gewoon opnieuw KLEUREN 
Wat je natuurlijk ook kan doen is je proc kleuren, vervolgens kijken of het werkt en dan een mooi stukkie tape op je L1-brug plakken, zodat je zeker weet dat je potlood blijft zitten. Works fine here...
Oja, kijk wel ff of dat tape een beetje temperatuur (tot 50 graden ofzo) kan hebben, waarschijnlijk wel, maar het is wel weer een minder plan als je tape en daarbij je proc en je hele kast in de hens vliegen omdat jij zo nodig een tapeje op je L1-brug moest plakken... het is maar een tip
Wat je natuurlijk ook kan doen is je proc kleuren, vervolgens kijken of het werkt en dan een mooi stukkie tape op je L1-brug plakken, zodat je zeker weet dat je potlood blijft zitten. Works fine here...
Oja, kijk wel ff of dat tape een beetje temperatuur (tot 50 graden ofzo) kan hebben, waarschijnlijk wel, maar het is wel weer een minder plan als je tape en daarbij je proc en je hele kast in de hens vliegen omdat jij zo nodig een tapeje op je L1-brug moest plakken... het is maar een tip
Je multiplier settings worden verfokt.
Je hoeft je TB dan niet meteen afschrijven hoor..
.
Gewoon ff opnieuw inkleuren doet wonderen.
Je hoeft je TB dan niet meteen afschrijven hoor..
Gewoon ff opnieuw inkleuren doet wonderen.
En daar kom ik weer met een reply!:-)
Ik heb nu ook een AMD Athlon Thunderbird 1Ghz.
Die ligt hier nu voor mij, wat ik dan uit de search heb begrepen is dat je dan de L1 bruggen verbind zoals die van L2 zijn verbonden!? Verbeter mij als ik iets stoms zeg!
Als je dit dan hebt gedaan is je Thunderbird unlocked, toch!?
Oke, verder hoef ik dan nog alleen maar in de bios van mijn KT7A moederbord zijn om die processor te tweaken!?
Graag iemand even die mijn verhaaltje bevestigd!
Dan vroeg ik mij af waar je de koelpasta aanbrengt??? Alleen op het blauwe/groene midden stuk van de processor of ook eromheen???
Tell me!
Die Athlon processoren zijn wel wat dunner als die intel'z!
Mvg,
DP.
Ik heb nu ook een AMD Athlon Thunderbird 1Ghz.
Die ligt hier nu voor mij, wat ik dan uit de search heb begrepen is dat je dan de L1 bruggen verbind zoals die van L2 zijn verbonden!? Verbeter mij als ik iets stoms zeg!
Als je dit dan hebt gedaan is je Thunderbird unlocked, toch!?
Oke, verder hoef ik dan nog alleen maar in de bios van mijn KT7A moederbord zijn om die processor te tweaken!?
Graag iemand even die mijn verhaaltje bevestigd!
Dan vroeg ik mij af waar je de koelpasta aanbrengt??? Alleen op het blauwe/groene midden stuk van de processor of ook eromheen???
Tell me!
Die Athlon processoren zijn wel wat dunner als die intel'z!
Mvg,
DP.
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Dus die koelpasta moet op dat gekleurde middenstuk! En dus niet op het grijze gedeelte!
Want dat maakt toch geen contact met de heatsink, ofwel? Niet toch, door die napjes?
Maar goed ik hoor het wel!
Dp.
Want dat maakt toch geen contact met de heatsink, ofwel? Niet toch, door die napjes?
Maar goed ik hoor het wel!
Dp.
AMD 7800X3D - Lian Li HydroShift - Asus TUF X670E - Corsair Vengance 2x16GB 6000Mhz- Gigabyte RTX4070 Super 12GB - Kingston 1TB M2 - Crucial MX100 512GB - Lexar 2TB M2 - Lian Li O11D Evo RGB - Corair RM750Watt - LG 38
Pagina: 1