Ben ik een troll?

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kan iemand mij misschien uitleggen waarom deze posting van mij een troll zou moeten zijn?

Sowieso vind ik dat er in het draadje teveel naar beneden gemod imho.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:58

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

ik vind er geen troll aan.
je haalt er niemand mee omlaag :)

* Outerspace puntje er bij doet :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe is je reactie niet heel zinnig, hoewel ik niet echt diep in de materie zit, omdat 2003 volgens niet zo gek veel voordelen biedt boven 2000. Een troll is het echter niet. Maar net zoals jij mij geen puntje kon geven omdat je al gereageerd had, kan ik dat niet bij jou doen...
Wmb mag ie minimaal op +1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Jan: nee, heel zinnig is idd niet, maar mijn vingers jeukten toen ik de reactie las van degene op wie ik reageerde.

Wat mij betreft hoeft hij echt niet hoger dan een +1, 't was maar dat ik een -1 onzinnig vond.

En even off-topic: 2003 bied behoorlijk veel voordelen bovenop 2000, met name voor beheerders zitten er veel nieuwe handigheden in. Daarnaast is de algehele performance van 2003 gewoon beter dan die van 2000.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:27

botoo

💀 too old to die young

Waarschijnlijk legt iemand de zin 'Windows 2000 is onderhand behoorlijk antiek aan het raken.' als troll uit, kortzichting (en onjuist) maar wel te begrijpen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀