Toon posts:

[LCD] Ervaringen VideoSeven LTV30C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.videoseven.com/mediadata/images/content/displays/produkte/tv_produkte/tv_lcd/ltv30c/bilder/gross.jpg

De specs:

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/6hrg2w.jpg

Aansluitingen:

Afbeeldingslocatie: http://tinypic.com/6hrgg2.jpg

Ik ben niet helemaal thuis in het LCD gebeuren, maar volgens mij is dit een erg leuk scherm.
Tevens is de prijs volgens pricewatch op dit moment nog geen 830 euro, wat al helemaal niks is voor een scherm van 30' !! Alleen het merk Videoseven klinkt totaal onbekend en er is zeer weinig over te vinden. Zijn er mensen met dit scherm?

de handleiding is hier te vinden:

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 18:45 ]

• houthakker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:47

houthakker

Poehé

video7 is al een oud merk, maar goed dat zegt natuurlijk niets over het scherm zelf. De enigste manier van beoordelen is door zelf te gaan kijken

Specs

Verwijderd

Topicstarter
houthakker schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:46:
video7 is al een oud merk, maar goed dat zegt natuurlijk niets over het scherm zelf. De enigste manier van beoordelen is door zelf te gaan kijken
Ik ben het merk nog niet eerder in een winkel tegengekomen :/ . Hij staat in de pricewatch wel bij diverse webshops. Vandaar dat ik het hier probeer :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 18:59:
[...]

Ik ben het merk nog niet eerder in een winkel tegengekomen :/ . Hij staat in de pricewatch wel bij diverse webshops. Vandaar dat ik het hier probeer :)
ik zou toch voor een echt merk gaan, zeker als je al 830€ uitgeeft doe je dat toch niet meer via een webshop... service aan huis van de electrieker op de hoek is altijd handig, en daar zal die wsch niet zo heel veel meer kosten... wel mooike anders, maar der staat nog nen phocus van ongeveer zelfde prijsklasse (890€) met zelfde specificaties... msch die toch ook overwegen... msch dat daar ene tussen staat dat je kan gaan afhalen (voor 60€ verschil moet je nie kijke op zo"n bedrag...)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:08:
[...]

ik zou toch voor een echt merk gaan, zeker als je al 830€ uitgeeft doe je dat toch niet meer via een webshop... service aan huis van de electrieker op de hoek is altijd handig, en daar zal die wsch niet zo heel veel meer kosten... wel mooike anders, maar der staat nog nen phocus van ongeveer zelfde prijsklasse (890€) met zelfde specificaties... msch die toch ook overwegen... msch dat daar ene tussen staat dat je kan gaan afhalen (voor 60€ verschil moet je nie kijke op zo"n bedrag...)
Van de Phocus is een review te lezen op Tom's Hardware, en komt er niet geweldig uit de test...

Verwijderd

Slightly off topic

Video7 waren vroeger (ten tijde van 386 t/m pentium1 systemen en windows 3.xx /95) highend videokaarten. Beeldbuizen kochten ze toentertijd in bij Mitsubishi (diamondtron anybody _/-\o_ ?)
en gooiden daar hun eigen kast en elektronica omheen.

AFAIK is het merk doodgebloed en opgegaan in ----- weet niet meer welk merk ----- en ik denk dus niet dat deze videoseven de video7 is die een aantal mensen hier voor ogen hebben (denk ook eens aan de merknaam commodore, is ook al in 5 verschillende handen geweest).

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:50:
Slightly off topic

Video7 waren vroeger (ten tijde van 386 t/m pentium1 systemen en windows 3.xx /95) highend videokaarten. Beeldbuizen kochten ze toentertijd in bij Mitsubishi (diamondtron anybody _/-\o_ ?)
en gooiden daar hun eigen kast en elektronica omheen.

AFAIK is het merk doodgebloed en opgegaan in ----- weet niet meer welk merk ----- en ik denk dus niet dat deze videoseven de video7 is die een aantal mensen hier voor ogen hebben (denk ook eens aan de merknaam commodore, is ook al in 5 verschillende handen geweest).
Weet je of het nogsteeds goede producten leverd, er is weinig over ze te vinden :(

Verwijderd

Zoals ik al aangaf is de Video7 (let op spelling) opgegaan in een groter merk.
Logo was een rode 7 met op de neerwaartse poot van de 7 het woord video gekoppeld.

Als ze weer aktief zijn zal het niet meer de kwaliteit zijn die het vroeger was (refereer ik weer richting commodore, in den beginne was het HET merk dat je wou hebben, het is doodgebloed als merknaam voor Escom (anyone :+ ) . Nu weer opgedoken als illuster c-merk.

Ik durf niet te garanderen dat het bagger is, maar gezien de eerdere reply van een andere user (ff naam kwijt :X ) en de link van hem naar ome Tom, denk ik dat mijn relaas helaas klopt en dat je voor je het koopt eerst zelf je oordeel moet vellen voor je hem koopt....

-- edit --
zie net dat je het zelf gevonden had .. het is laat en ik moet nog tot 22 uur werken :r

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 21:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dit scherm is nu bij alternate voor 777 euro te halen!

mocht iemand hem inmiddels hebben ... :)
Pagina: 1