Heb gisteren bij Pczaak.nl (hij HAD slechte reacties hier bij shopsurvey) een dual-core Athlon64 X2 4400+ besteld voor ongeveer 450,-. Ik heb die gisteren besteld en betaald wat volgens artikel 2 van de algemene voorwaarden op hun site betekent dat er een overeenkomst is gesloten.
Krijg ik vandaag eerst een mail dat m'n order verandert is naar "verwerken", dat ie dus in behandeling is genomen:
Artikel 3 van hun Algemene Voorwaarden zegt weliswaar dat prijsverhogingen moeten worden doorgegeven, blablabla... Maar dit kan toch geen invloed meer hebben op een produkt dat de dag ervoor besteld en betaald is!
Iemand meer inzicht hierin?
Krijg ik vandaag eerst een mail dat m'n order verandert is naar "verwerken", dat ie dus in behandeling is genomen:
Krijg ik een half uur later deze mail:Nu uw betaling door ons is ontvangen zullen wij er ons voor inzetten om uw
bestelling zo snel mogelijk bij u te bezorgen, ons streven is om dit binnen 3
tot 7 werkdagen te realiseren, echter door drukte is het voor ons niet altijd
mogelijk om de klant te informeren als een artikel minder snel leverbaar is of
bij onze leverancier in backorder staat. (p.s. datum ontvangen = valuta datum)
Heeft u na 5 werkdagen niets van ons vernomen bel ons dan gerust, op 0164-685824
Met vriendelijke groeten, hét PC Zaak team.
------------------------------------------------------
Uw orderstatus is veranderd.
De nieuwe status van uw order is: Verwerken
Nu sta ik toch volledig in mijn recht als ik zeg dat de koopovereenkomst gisteren is overeengekomen tegen de oude prijs. En dat een prijsverhoging die de dag erna doorgevoerd wordt niks meer te maken heeft met onze overeenkomst ... ?!?!?!Beste, de door u bestelde proc. stond voor een verkeerde prijs, deze is nu aangepast naar de correcte prijs en bedraagt € 595.- incl. btw.
Graag even laten weten of u de bestelling wilt behouden met bijbetaling of annulering.
Graag even per mail of per telefoon bevestiging binnen 48 uur.
met vr.groet, marcel, pc zaak.
Artikel 3 van hun Algemene Voorwaarden zegt weliswaar dat prijsverhogingen moeten worden doorgegeven, blablabla... Maar dit kan toch geen invloed meer hebben op een produkt dat de dag ervoor besteld en betaald is!
Iemand meer inzicht hierin?