Toon posts:

kapot laptop scherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen

ik heb een hp omnibook xe3 waar het beeldsherm van kapot is.

als ik hem opstart blijft het beeldscherm gewoon zwart maar als ik hem op een losse monitor aansluit heb ik gewoon beeld.

ik wou graag weten wat der met dat ding aan de hand is en of het goedkoop te maken valt.

Als jullie iets meer moeten weten (of foto willen van het scherm) moeten jullie het maar zeggen

alvast bedankt Rishwen

• Duinkonijn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:21

Duinkonijn

Huh?

hoe oud is hij?

heb je geprobeerd om de tft aansluiting aan te drukken/?

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

Verwijderd

ik heb een hp omnibook xe3 waar het beeldsherm van kapot is.
ik wou graag weten wat der met dat ding aan de hand is en of het goedkoop te maken valt.

Hangt er vanaf wat jij goedkoop vindt maar ga maar uit van minimaal €200,- :'(

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:12
Backlite zal wel stuk zijn, mits je zelf kan sluitelen en een kapot (gebroken) scherm kan vinden van het hetzelfde formaat waarvan de backlite nog heel is, kan je deze overzetten

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

• Sathlon_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 26-03-2024
heb je helemaal geen beeld of kun je met veel licht toch nog wat zien, als dat zo is dan is je backlight stuk dat is een duur grapje om te repareren maar ergens op got staat een topic om dat zelf te doen.

Doet het scherm helemaal niets dan kun je hem openschroeven (indien buiten de garantieperiode) en de connector goed aandrukken, werkt dat nog niet dan heb je pech

veel succes

specs: intel core2 duo, 2048mb 7600gt, 2x 80 maxtor sata in raid 0, 2x160 gig maxtor, samsung 2x 19"tft, mx500 en logitech ultrax

Verwijderd

Als je backlight het niet doet kan ook de inverter nog stuk zijn, dus kijk eerst even of je echt niets ziet of een misschien toch een beetje :)

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Ik denk iets simpeler je zegt dat je wel beeld krijgt als je op een externe monitor aansluit zit er niet toevallig een functie knop op het toetsenbord waarmee je je scherm kan switchen naar je gewone tft ?

Ook zou je kunnen kijken of het drukknopje waarmee het scherm uitgaat als je hem dicht doet blijft hangen oid.

No signature found

Pagina: 1