Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[tomtom navigator 5] bug in navigate to POI

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

op mijn tomtom5, kaart benelux heb ik een raar fenomeen.

Alle NP staan op de kaart (icoontjes). Als ik echter zeg "navigeer naar een dichtbijgelegen NP" zegt hij systematisch dat er geen gevonden zijn (ondanks dat ik ze duidelijk zie op de kaart). Soms helpt het als ik een letter (bvb a) intik, dan komen ze opeens tevoorschijn, soms komt er helemaal niets. Dit fenomeen lijk ik niet te hebben op andere kaarten (oostenrijk enz).

iemand dit nog al tegengekomen?

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Mag ik voorzichtig informeren of dit een legale TomTOm versie is??? Ik denk dat ik het antwoord wel weet want dit was een bekende bug in één van de gekraakte internet versies...

Dussss...

Verwijderd

Topicstarter
*bloos*

hopelijk zijn er verzachtende omstandigheden door te zeggen dat de upgrade met de post onderweg zou zijn (2 weken geleden besteld)

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:55

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 19:26:
*bloos*

hopelijk zijn er verzachtende omstandigheden door te zeggen dat de upgrade met de post onderweg zou zijn (2 weken geleden besteld)
;)

Dat duurt inderdaad lang. Maar dan is daarna ook je probleem meteen opgelost... :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Dus dit topic kan dicht :)
Het probleem met de illegale versie was al bekend overigens, dat had je op GoT kunnen vinden.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.