[GTA: SA] Ik kan niet naar links sturen

Pagina: 1
Acties:

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Wat ik ook probeer, hij stuurt/ loopt niet naar links, redifined all controls toetsenbord werkt perfect,
Ik kan gewoon niet naar links sturen of lopen heel erg frustrerend, heeft iemand dit ook gehad?
Rest van de toetsen werkt wel perfect. En in windows doet de A en de pijltjes het ook. Ook als ik een andere toest voor linbks kies doet hij het niet....

The Sartorialist

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Zou em eerst eens opnieuw installeren, tis iig wel een vaag probleem

• fstieger99
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 11:51

fstieger99

www.Isaia.it

Topicstarter
Heb het net geinstalleerd, registery geclaened, maar hij blijft het doen, echt heel erg frustrie!

The Sartorialist

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:13

ThunderNet

Flits!

Heb je niet toevallig ook een Joystick aangesloten? en staat die misschien niet helemaal recht?
Heeft iig wel invloed bij mij...

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Inderdaad vaag.
Ik weet niet of het helpt, of er iets mee te maken heeft, maar voor de zekerheid ff nieuwste drivers installeren?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Als het een USB toetsenbord is kan je een andere poort proberen, het zal wel niet werken maar je kan het altijd proberen

Misschien ff een ander toetsenbord proberen, zal het ook wel niet zijn omdat ie het verder in windows wel goed doet, maar toch je weet maar nooit.

Verwijderd

Ik heb dat probleem ook! Ik kan niet tegelijkertijd gas geven en naar links sturen! Wel naar rechts. ZOOOO irritant! Het moet een bug zijn. Ik ben al druk op zoek geweest naar een patch of zo, maar ik heb die (nog) niet kunnen vinden.

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 16:30

Impry

Rallymedia.nl

Ligt het niet gewoon aan het feit dat je toetsenbord niet compatible is met GTA:SA? Heb je niet nog een ander tobo in je huis liggen?

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dat zit vaak in je toetsenbord voor zover ik weet, heb ik ook wel 's gehad, wat voor tobo heb je? Betere (duurdere vaak ook) toetsenborden kunnen bepaalde veel gebruikte combinaties van toetsen wel aan en anderen weer niet. Ik kan op mijn laptop ook geen burnout + draai doen, helaas :/

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

als m'n tobo niet compatible zou zijn, zou ie toch gewoon helemaal niet werken? GTA Vice City draaide vlekkeloos op exact dezelfde pc.
Nou heb ik hier inderdaad toevallig nog eentje liggen. Ik zal het proberen, maar het lijkt me toch heel sterk (het zou wel rete-kut zijn als dat de enige oplossing is, want dan moet ik blijven wisselen met die toetsenborden).

Verwijderd

heb je inderdaad geen joystick aangesloten? dat was bij mij ook het probleem iig.

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 01:27
Dit had ik ook met een ander toetsenbord, gewoon naar rechts sturen + gas gaat prima, wil je naar links moet je van de W af. Helaas, maar elk budget tobo'tje (plus minus 15 euro) kan het wel gewoon aan.

Burp

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

En als je nou eens je toetsenbord op de ps/2 aansluit? Bij mij geeft het toetsenbord aan de USB ook dit soort problemen, aan de ps/2 werkt alles goed.

En als je de numlock nou uitzet en het nummerieke gedeelte als pijltjes gaat gebruiken?

[ Voor 24% gewijzigd door Resistor op 16-07-2005 14:32 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Ik heb geen joystick/gamepad aangesloten en ik gebruik al het nummerieke toetsenbord.
Mijn toetsenbord is niet in een USB-poort aangesloten, maar gewoon zo'n ronde ingang.
Pagina: 1