Belkin router, bijna geen verbinding

Pagina: 1
Acties:

• shadowrazor
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-12-2024
ik heb een belkin router F5D7633-4, wlan met 105kbps. En ik wil internet op mijn kamer, mijn router staat de kamer ernaast en toch kan ik geen verbindign maken :( ik heb zelf al een de router tegen de muur gezet en mijn pc ook ( kdenk ongeveer 1 meter afstand van elkaar) en toch had ik geen verbinding. Daarom dacht ik dat er iets mis was met mijn pc en hek ik die eens op de kamer gezet waar de router staat, dan heb ik wel goeie verbinding, maar ik zou evengoed een netwerkkabel kunnen gebruiken :S. Mijn broer wil ook verbinding op zijn kamer, (de kamer ongeveer boven de router) maar daar lukte het al zeker nier :'( . Ik heb ook al mijn kanaal zitte verandere en ook met de antennetjes zitte prutse maar geen resultaat. Ik heb zelf al eens met een doos pringles een versterking gemaakt maar nog steeds geen resultaat :(.
btw er zitte geen metale voorwerpe in de weg

Verwijderd

Misschien wil de router wel niet omdat je niet normaal in het nederlands kan typen :/

• stefan001
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 11:34
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:59:
Misschien wil de router wel niet omdat je niet normaal in het nederlands kan typen :/
Goed mogelijk :P maar heeft de TS al in de gebruiksaanwijzing gekeken? Daarbij neem ik aan dat als de computer 1 meter van de router vandaan staat, er geen problemen moeten zijn met de ontvangst, dan moet je het probleem ergens anders zoeken denk ik :D.