Het gaat om deze reactie van zwahilius. Eerst stond er alleen
[quote]2000 home edition? Welke home edition[quote]
Mijn reactie, waarin eerst stond
Heel flauw, aangezien zwahilius ws. vermoedde dat er wel meer mensen zoiets zouden posten, wat ook het geval is: vier binnen 2 minuten. Ik heb mijn reactie inmiddels opnieuw geformuleerd, maar de inhoud is hetzelfde gebleven:
Daarbij komt nog eens dat ik dacht dat voor dubbelpostst een marge van 5 minuten na de oorspronkelijke reactie wordt aangehouden?
[quote]2000 home edition? Welke home edition[quote]
Mijn reactie, waarin eerst stond
Is een minuut later geplaatst, en direct als dubbelpost aangemerkt.Windows 2000 had geen Home Editie. Bij de release van deze versie is het gesplitst in ME (voor thuisgebruikers) en 2000 (voor bedrijven)
Heel flauw, aangezien zwahilius ws. vermoedde dat er wel meer mensen zoiets zouden posten, wat ook het geval is: vier binnen 2 minuten. Ik heb mijn reactie inmiddels opnieuw geformuleerd, maar de inhoud is hetzelfde gebleven:
Dit zet ik hier even neer, om te voorkomen dat ik ervan verdacht wordt dezelfde tactiek toe te passenWindows 2000 had geen Home Editie. Bij deze release van Windows heet de Home Edtion "Windows ME", "Windows 2000" is gericht op de zakelijke markt.
Daarbij komt nog eens dat ik dacht dat voor dubbelpostst een marge van 5 minuten na de oorspronkelijke reactie wordt aangehouden?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2005 14:39 ]