Toon posts:

Speedtouch 510(i) reboot automatisch na verhuizing server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig geweest met een Small Business Server 2003 te verhuizen naar een andere locatie. Dit is eigenlijk vlekkenloos verlopen. De server functioneerd prima er is alleen 1 probleem.

DE SPEEDTOUCH 510i !#$$@#$%$#

Als er vanaf buiten een vpn verbinding is gemaakt en de mail wordt bijvoorbeeld opgehaald van de exchange server gaat dit meestal goed. Maar als je wat langer bent verbonden via de vpn gaat het fout. De Speedtouch gaat zich automatisch rebooten. Dit gebeurd dan soms wel 3 keer per uur.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling voor een server die goed bereikbaar moet zijn.

Ik heb de nieuwste firmware (4.2.7) op het modem/router gezet. Maar maakt geen verschil.

Heeft iemand enig idee wat ik aan dit probleem kan doen? Zit echt met het handen in het haar.. omdat ik geen idee heb waar ik het probleem moet zoeken? Zou de speedtouch kapot zijn? Kan het niet zo veel verkeer aan??

Please help... |:(

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:08
Wordt 'ie erg warm? Is de adapter nog wel OK? (voltage). Maakt ie een sissend geluid?

Verwijderd

Topicstarter
Arnout schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:26:
Wordt 'ie erg warm? Is de adapter nog wel OK? (voltage). Maakt ie een sissend geluid?
Nee niet speciaal... heeft altijd goed gewerkt, alleen nu dat de server er staat treed dit probleem op...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net SpeedTouch gebeld... en die komen er ook al niet uit....

Ze bellen morgen terug voor een mogelijke oplossing... dus ik ben zeer benieuwd....

• saftaplan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik heb dus ongeveer hetzelfde probleem... (sorry als het overdeven was om nog eens een nieuw topic te openen met bijna hetzelfde probleem) Alleen volgen de resets elkaar dus veel sneller op en geraak ik amper op de configuratiepagina. Kan jij nog aan de configuratie Frankenstein150? En als je de ADSL-stekker uittrekt, blijft hij dan nog rebooten?

Verwijderd

Topicstarter
saftaplan schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 16:40:
Ik heb dus ongeveer hetzelfde probleem... (sorry als het overdeven was om nog eens een nieuw topic te openen met bijna hetzelfde probleem) Alleen volgen de resets elkaar dus veel sneller op en geraak ik amper op de configuratiepagina. Kan jij nog aan de configuratie Frankenstein150? En als je de ADSL-stekker uittrekt, blijft hij dan nog rebooten?
Als het modem is gereboot dan kan ik voor de rest weer alles. Ik hoef geen stekkers eruit te trekken...

• Ewald !
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
wat voor reboot is het?
Gaat het hele apparaat aan en uit?
Want hier heb ik haast hetzelfde..
tis nu 10x gebeurd, in 9 uur tijd :(
Pagina: 1