Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Tja... Na lang gezocht te hebben... Toch maar een topic.. Ik weet dat andere mensen dit ook doen, maar ik kan het gewoon niet vinden!

Ik ben opzoek naar een MP3 speler die er stijlvol uitziet (zoals die ene in de folder van Expert Mennen, van 22 euro :P) en die:
- Zwart is.
- Uitbreidbaar is met geheugen (CF, MMC, SD, maakt niet uit (liefst SD, want dat is het nieuwst heb ik hier ondervonden)).
- Het liefst ook via USB op te laden is (maar dat is geen pre).
- Klein is (dus niet ter grote van een mobiele telefoon AKA koelkast).
- MP3 support (eh.. duh? :)), meer HOEFT niet, is natuurlijk wel leuk als dat er ook op zit (OGG zou wel nice zijn, want dat is toch weer het nieuwe (goede) formaat, WMA hoeft beslist niet). :)
- ID3 tag support, altijd handig als je je MP3tjes uit elkaar kunt houden..
- Playlist / folder support (makkelijk bladeren).

Ik heb dus al gezocht, ook hier op GoT. Kwam op een stel topics waar wel wat spelers in stonden, maar waarvan de plaatjes op dit moment niet meer bestaan en waarvan de links meestal ook niet meer werken... Verder toch wel een hoop informatie tegengekomen, maar de meeste MP3 spelers hebben dan weer net niet wat ik wil.. :P

Iemand die me een schopje kan geven naar een merk wat vooral om bovenstaande features bekend staat of gewoon meteen een speler die bovenstaand ondersteunt? :)

Prijs is natuurlijk ook belangrijk, maar ik ben eerst benieuwd of er uberhaupt een MP3 speler bestaat die ik hierboven beschrijf.. Prijzen vergelijken kan later nog, maar 't moet natuurlijk niet boven de 300 euro ofzo gaan zitten..

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zon speler gezien :P Die eerste 2 eisen van je, zijn die belangrijk? als dat niet zo is wordt het een stuk makkelijker.

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Die eerste (zwart) is het minst belangrijke, maar die 2e (verwisselbaar geheugen) toch zeker wel.

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• Globkul
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-10 17:49

Verwijderd

Archos Gmini220 :)

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Waarom is verwisselbaar geheugen zo belangrijk? Neem er een met een 20GB of meer hdd'tje er in en je kunt er ws. je hele collectie op kwijt.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img185.exs.cx/img185/832/lexar8004yl.png

Zoiets? Lexar LDP 800. De voorganger LDP 600 is nu voor relatief weinig geld te koop. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 09:39 ]

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 26-11 18:52
Wat dacht je van Sandisk Sansa e130 of 140?
http://www.futurelooks.com//?m=show&id=132&page=7

Helaas niet in het zwart. Kan wel het geheugen uitbreiden met 2Gig (zit al 512 in bij de 130 en 1gig bij de 140.

De 130 kost 90 euro bij cameranu.nl

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2005 @ 09:29:
De voorganger LDP 600 is nu voor relatief weinig geld te koop. ;)
Ook nog ergens in de buurt dat je weet?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juli 2005 @ 13:02:
[...]
Ook nog ergens in de buurt dat je weet?
Helaas niet in de buurt :'( Wel in de VS ;)

• Wolfensteijn
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08:39
Misschien vind je deze iets: http://www.msi.com.tw/pro...pro_ia_detail.php?UID=608
De MSI Mega 522(BT). Ik heb hem zelf, het is niet de kleinste speler op de markt, maar voldoet verder wel aan al jouw eisen (behalve de kleur). Die rode frontjes zijn te vervangen, er zit standaar een grijs setje bij. OLED display, playlist functie, uitbreidbaar met SD/MMC, 2 stereo uitgangen, FM radio en als je de BT versie hebt kan die ook nog eens dienstdoen als bluetooth headset voor je mobiele telefoon :).

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

CelestialCelebi schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 14:16:
- Zwart is.
Randje om het display is zwart. Ook de hele achterkant is zwart.

- Uitbreidbaar is met geheugen (CF, MMC, SD, maakt niet uit (liefst SD, want dat is het nieuwst heb ik hier ondervonden)).
SD-kaart tot 512MB.

- Het liefst ook via USB op te laden is (maar dat is geen pre).
Helaas.

- Klein is (dus niet ter grote van een mobiele telefoon AKA koelkast).
Veel kleiner kan niet.

- MP3 support (eh.. duh? :)), meer HOEFT niet, is natuurlijk wel leuk als dat er ook op zit (OGG zou wel nice zijn, want dat is toch weer het nieuwe (goede) formaat, WMA hoeft beslist niet). :)
MP3/WMA.

- ID3 tag support, altijd handig als je je MP3tjes uit elkaar kunt houden..
Zit erop.

- Playlist / folder support (makkelijk bladeren).
Folder support.

Prijzen vergelijken kan later nog, maar 't moet natuurlijk niet boven de 300 euro ofzo gaan zitten..
€100
Basic features:
- spatwaterdicht
- stopwatch
- 256MB intern geheugen
- batterijtijd 18 uur op AAA

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://images.europe.creative.com/iss/images/products/main-prod10794_1_61.jpg

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Pagina: 1