Tja... Na lang gezocht te hebben... Toch maar een topic.. Ik weet dat andere mensen dit ook doen, maar ik kan het gewoon niet vinden!
Ik ben opzoek naar een MP3 speler die er stijlvol uitziet (zoals die ene in de folder van Expert Mennen, van 22 euro
) en die:
- Zwart is.
- Uitbreidbaar is met geheugen (CF, MMC, SD, maakt niet uit (liefst SD, want dat is het nieuwst heb ik hier ondervonden)).
- Het liefst ook via USB op te laden is (maar dat is geen pre).
- Klein is (dus niet ter grote van een mobiele telefoon AKA koelkast).
- MP3 support (eh.. duh?
), meer HOEFT niet, is natuurlijk wel leuk als dat er ook op zit (OGG zou wel nice zijn, want dat is toch weer het nieuwe (goede) formaat, WMA hoeft beslist niet). 
- ID3 tag support, altijd handig als je je MP3tjes uit elkaar kunt houden..
- Playlist / folder support (makkelijk bladeren).
Ik heb dus al gezocht, ook hier op GoT. Kwam op een stel topics waar wel wat spelers in stonden, maar waarvan de plaatjes op dit moment niet meer bestaan en waarvan de links meestal ook niet meer werken... Verder toch wel een hoop informatie tegengekomen, maar de meeste MP3 spelers hebben dan weer net niet wat ik wil..
Iemand die me een schopje kan geven naar een merk wat vooral om bovenstaande features bekend staat of gewoon meteen een speler die bovenstaand ondersteunt?
Prijs is natuurlijk ook belangrijk, maar ik ben eerst benieuwd of er uberhaupt een MP3 speler bestaat die ik hierboven beschrijf.. Prijzen vergelijken kan later nog, maar 't moet natuurlijk niet boven de 300 euro ofzo gaan zitten..
Ik ben opzoek naar een MP3 speler die er stijlvol uitziet (zoals die ene in de folder van Expert Mennen, van 22 euro
- Zwart is.
- Uitbreidbaar is met geheugen (CF, MMC, SD, maakt niet uit (liefst SD, want dat is het nieuwst heb ik hier ondervonden)).
- Het liefst ook via USB op te laden is (maar dat is geen pre).
- Klein is (dus niet ter grote van een mobiele telefoon AKA koelkast).
- MP3 support (eh.. duh?
- ID3 tag support, altijd handig als je je MP3tjes uit elkaar kunt houden..
- Playlist / folder support (makkelijk bladeren).
Ik heb dus al gezocht, ook hier op GoT. Kwam op een stel topics waar wel wat spelers in stonden, maar waarvan de plaatjes op dit moment niet meer bestaan en waarvan de links meestal ook niet meer werken... Verder toch wel een hoop informatie tegengekomen, maar de meeste MP3 spelers hebben dan weer net niet wat ik wil..
Iemand die me een schopje kan geven naar een merk wat vooral om bovenstaande features bekend staat of gewoon meteen een speler die bovenstaand ondersteunt?
Prijs is natuurlijk ook belangrijk, maar ik ben eerst benieuwd of er uberhaupt een MP3 speler bestaat die ik hierboven beschrijf.. Prijzen vergelijken kan later nog, maar 't moet natuurlijk niet boven de 300 euro ofzo gaan zitten..
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?