[ATI] Tool voor snel wisselen tussen PAL en NTSC

Pagina: 1
Acties:

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ik maak veelvuldig gebruik van de tvout van mijn x700pro en moet dus ook regelmatig wisselen tussen PAL en NTSC. Nou doe ik dat gewoon met het Control Center, maar die is irritant langzaam en instabiel. Ik heb ook ATI Tray Tools geprobeerd, maar daar zit die instelling net zo diep als de gewone ATI drivers. Hoe hebben jullie dit opgelost?

Wat me ook opvalt is het verschil in helderheid tussen PAL en NTSC. Ik moet NTSC tot wel -30 terugstellen wil ik hetzelfde beeld krijgen. Is dat normaal? Daarvoor heb ik 2 profielen aangemaakt, wat wel aardig werkt met ATI Tray Tool.

Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een tooltje die met 1 profiel zowel PAL/NTSC als de helderheid kan aanpassen.

• Puppetmaster
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:22
kun je dr geen hotkey voor aanmaken?

It seems that males are allowed to exist after all, because they help females get rid of deleterious mutations...

• wagenveld
  • Niet online
Kan natuurlijk proberen 1 hotkey aan te maken...
ATI Control Center heeft alleen maar standaard gevallen, en ATI Tray Tools veranderd de brightness instelling niet goed, maar de hotkeys werken wel. Zijn er nog andere tools die hetzelfde doen?

[ Voor 68% gewijzigd door wagenveld op 30-06-2005 12:22 ]

• wagenveld
  • Niet online
Met ATI Tray Tools toch gelukt, je moet alleen het color profiel nog een keer activeren in Theater modus.