Ik maak veelvuldig gebruik van de tvout van mijn x700pro en moet dus ook regelmatig wisselen tussen PAL en NTSC. Nou doe ik dat gewoon met het Control Center, maar die is irritant langzaam en instabiel. Ik heb ook ATI Tray Tools geprobeerd, maar daar zit die instelling net zo diep als de gewone ATI drivers. Hoe hebben jullie dit opgelost?
Wat me ook opvalt is het verschil in helderheid tussen PAL en NTSC. Ik moet NTSC tot wel -30 terugstellen wil ik hetzelfde beeld krijgen. Is dat normaal? Daarvoor heb ik 2 profielen aangemaakt, wat wel aardig werkt met ATI Tray Tool.
Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een tooltje die met 1 profiel zowel PAL/NTSC als de helderheid kan aanpassen.
Wat me ook opvalt is het verschil in helderheid tussen PAL en NTSC. Ik moet NTSC tot wel -30 terugstellen wil ik hetzelfde beeld krijgen. Is dat normaal? Daarvoor heb ik 2 profielen aangemaakt, wat wel aardig werkt met ATI Tray Tool.
Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een tooltje die met 1 profiel zowel PAL/NTSC als de helderheid kan aanpassen.