Toon posts:

[2000] Explorer.exe bij startup automatisch uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben bezig met een aantal computers die in een jeugdsoos staan een beetje te beveiligen
nu aangezien deze alleen gebruikt worden om muziek op af te spelen kan de explorer.exe uit dit voorkomt ook dat erveel gekloot word in de computers verder.

nu is mijn vraag kan ik ergens de explorer.exe automatisch laten afsluiten of niet eens op laten starten. En dit het liefst bij maar een user

alvast bedankt

Paul Arts

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kiosk of misschien een policy, of een van de andere miljard opties. NTFS We verwachten hier op GoT dat je zelf onderzoek doet voordat je een topic opent. Het is op GoT namelijk de bedoeling dat je wat stickytopics doorleest en wat Googled en zoekt met onze zoekmachine alvorens een topic te openen. Heel vaak is het antwoord op je vraag met die acties al wel te vinden. Microsoft heeft standaardmethoden hiervoor.

Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en Windows Operating Systems - Policy even goed door. Onthoud de info die er in staat, en probeer er in toekomstige posts rekening mee te houden :) Welkom op GoT!

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Sanfranjake, als of ik dat nog niet gedaan had.
ben allang verder aant kijken geweest voordat ik hier ook maar aan dacht en nee micro$oft Microsoft heeft geen oplossing hier voor je gaat je explorer toch niet uit zetten.
en ja ook al jezocht op GoT en ja gegoogles en ja nix dus vandaag dat ik het vroeg.

maar ja.

toch bijna bedankt voor je bericht.
en bedankt voor de welkom

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 29-06-2005 21:29 ]

Verwijderd

Shell vervangen door Windows Media Player?
Taskkill explorer.exe?
Was toch niet zo moeilijk te vinden ;)
btw, het is Microsoft niet micro$oft

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar had ik dn weer niet op gezocht shells en taskkill _/-\o_
erg bedankt.

het scheel als je weet waar je op moet zoeken dan he
secondchoise thnx