midi-keyboard omtoveren tot casiotje/hammond organ

Pagina: 1
Acties:

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
Ik ben in het bezit gekomen van een midi-keyboard waarbij 1 flop zat met software, hiermee kan ik weinig muziek maken, slechts 1 instrument tegelijkertijd.
Ik zoek een proggie om simpelweg een casio-tje na te bootsen dus met drumbox enz ( geen box die ik zelf moet progameren)
het zou fijn zijnn als het een simpel te bedienen proggie is omdat de kids er mee moeten spelen
bij voorbaat dank

Verwijderd

Ik ben niet helemaal thuis in het midi-circus (wel zeer geinteresseerd overigens:)), maar je kan toch gewoon softwarematig ieder willekeurig instrument aansturen in Cubase e.d.?

Verwijderd

Kenners weten dat MadTracker wel effe beter is dan al die andere overbetaalde stuff . Ik vind MadTracker en dat prog wat zo'n roland groovebox nabootst (hoe heet het verdomme ??) de makkelijkste en de beste proggie's voor vette muziek te maken !

• djkolk
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-05 07:08
alvast bedankt voor jullie reaktie, maar dit zijn zeer ingewikkelde programma's voor kinderen(3 en 4 jr)( ik heb cu-base bij het keyboard gekregen en mad tracker gedownload) , ik zoek iets simpels met een drumbox en dat ze makkelijk van instrument kunnen wisselen een casio-achtig iets.
iemand nog ideen?