Toon posts:

[win2k3] Logitech software incompatibel?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Windows Server 2003 Enterprise Edition op mijn server geinstaleerd, daarop hangt ook een Logitech MX510 en een 21" scherm. Nu moet je voor win2k3 al de drivers voor Windows XP gebruiken zegt Microsoft. Dus ik steek de CD van Logitech erin en instaleer de Logitech software en reboot, maar het is niet geinstaleerd, zelfs in C:\Programm Files heeft hij de nieuwe map niet gemaakt. Als ik na de install niet meteen reboot, heeft hij ook niets aangemaakt, dus niets geinstaleerd.

Als ik de XP software download van de Logitech site, zegt hij al vanaf in het begin dat het niet geinstaleerd kan worden op dit systeem.

Dus toch niet alle software voor XP of ME of win2k werkt op win2k3? Is er echt niets aan te doen? Want nu gaat de muis echt zeer traag, ik wil hem gewoon versnellen.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

D'r hoort helemaal geen muis aan je server te hangen; dat heeft Logitech heel goed gezien.
Ook geen toetsenbord en monitor, trouwens. Als je iets op de desktop van je server te zoeken hebt, doe je dat via een terminal sessie. Zo voorkom je dat brakke software (de stabiliteit van) je server onderuit haalt.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-04 13:40

JHMvP

Veritas logica est

Brahiewahiewa schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:44:
D'r hoort helemaal geen muis aan je server te hangen; dat heeft Logitech heel goed gezien.
Ook geen toetsenbord en monitor, trouwens. Als je iets op de desktop van je server te zoeken hebt, doe je dat via een terminal sessie. Zo voorkom je dat brakke software (de stabiliteit van) je server onderuit haalt.
Beetje stoere blabla maar er zit wel een KERN van waarheid in. Persoonlijk installeer ik nooit drivers van producenten van toetsenborden, muizen en monitoren omdat er vaak zoveel onzin bij inzit. De standaard ingebouwde drivers volstaan nagenoeg altijd!

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoon, heb 2 servers met beide Win2k3 Enterprise Edition op die samen in een cluster hangen. De eerste server hangt helemaal niets aan want die controleer ik via Terminal Services of VNC, maar die tweede server gebruik ik wel gewoon. Mmm, geen goed plan dus, spijtig.

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:52:
Het is gewoon, heb 2 servers met beide Win2k3 Enterprise Edition op die samen in een cluster hangen. De eerste server hangt helemaal niets aan want die controleer ik via Terminal Services of VNC, maar die tweede server gebruik ik wel gewoon. Mmm, geen goed plan dus, spijtig.
Maar is het echt nodig voor een server om die drivers geinstalleerd te hebben? Want het lijkt mij dat je zo min mogelijk op je server wilt hebben en ik kan me niet voorstellen dat de muis het niet doet zonder de drivers. Alleen de extra knoppen aan de zeikant misschien niet, maar heb je dat dan zo hard nodig :?

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 21:47

SilentSimon

Have you been hopped?

installatiebestand uitvoeren in XP compatible mode dan doet ie t wel.
Ik draai zelf win2k3 op mn desktop en speel voornamelijk games, en dat gaat echt dikke prima.
Pagina: 1