Ik heb Windows Server 2003 Enterprise Edition op mijn server geinstaleerd, daarop hangt ook een Logitech MX510 en een 21" scherm. Nu moet je voor win2k3 al de drivers voor Windows XP gebruiken zegt Microsoft. Dus ik steek de CD van Logitech erin en instaleer de Logitech software en reboot, maar het is niet geinstaleerd, zelfs in C:\Programm Files heeft hij de nieuwe map niet gemaakt. Als ik na de install niet meteen reboot, heeft hij ook niets aangemaakt, dus niets geinstaleerd.
Als ik de XP software download van de Logitech site, zegt hij al vanaf in het begin dat het niet geinstaleerd kan worden op dit systeem.
Dus toch niet alle software voor XP of ME of win2k werkt op win2k3? Is er echt niets aan te doen? Want nu gaat de muis echt zeer traag, ik wil hem gewoon versnellen.
Als ik de XP software download van de Logitech site, zegt hij al vanaf in het begin dat het niet geinstaleerd kan worden op dit systeem.
Dus toch niet alle software voor XP of ME of win2k werkt op win2k3? Is er echt niets aan te doen? Want nu gaat de muis echt zeer traag, ik wil hem gewoon versnellen.