Toon posts:

[RDF] Stylen van een RDF file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig met een XUL document die een tree toont. Nu wil ik alle data in deze tree printen.
In Firefox is het onmogelijk om een tree te printen.(wordt nog niet ondersteunt).

De tree data wordt uit een RDF gehaald.

Ik ben nu van plan om deze RDF gewoon uit te printen maar deze moet eerst opgemaakt worden.
Hoe ga ik dit aanpakken? Ik heb al even gekeken naar XSL. Hiermee lukt het me wel om een XML document op te maken. RDF lukt mij niet.

Iemand ervaring hiermee?

Of is het misschien mogelijk om de RDF in een XML doc te gooien?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:21:
Ik ben nu van plan om deze RDF gewoon uit te printen maar deze moet eerst opgemaakt worden.
Hoe ga ik dit aanpakken? Ik heb al even gekeken naar XSL. Hiermee lukt het me wel om een XML document op te maken. RDF lukt mij niet.

Iemand ervaring hiermee?

Of is het misschien mogelijk om de RDF in een XML doc te gooien?
RDF is toch gewoon XML syntax? Dan lijkt XSL me juist wel een optie. Kun je anders de RDF posten? (als het te groot is, graag een linkje). Bedoel je trouwens met 'een tree' een geprettyprinte weergave?

• chris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-03-2022
Je kan een xml-bestand gewoon stylen met css, of eerst met xslt processen en daarna met css stylen.

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Trouwens wel nuttig om hierbij in de gaten te houden dat RDF die op verschillende manieren in elkaar zit qua XML-tree toch hetzelfde kan betekenen. Je moet er dus als je XSLT wil gebruiken om bepaalde data uit de RDF te laten zien op letten dat de RDF wel de structuur heeft zoals jij dat van tevoren bedacht hebt.

Rustacean