[XP/2003] Voor ADgebruiker iedere reboot nieuwe profielmap?*

Pagina: 1
Acties:

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik heb het zo één twee drie niet via de search kunnen vinden aangezien ik het probleem niet correct kan omschrijven.

Het probleem is dat ik in een schoolnetwerk een probleem heb met een bepaalde gebruikersaccount.

Elke keer als de gebruiker "doculeerling" aanmeld, krijg ik op de lokale pc doculeerling.domein.01

Nu zul je zeggen wat is dan het probleem, nou het gekke is dat wanneer deze gebruiker zich opnieuw aanmeld, hij doculeerling.domein.02 krijgt enz enz.

Een screenshot van de Documents and Settings map :

Afbeeldingslocatie: http://img154.echo.cx/img154/9821/gotprobleem018oy.th.jpg

Ik heb zo één twee drie niks kunnen vinden in de Active directory. Andere gebruikers hebben er namelijk geen last van. Het is verder ook geen lokaal probleem lijkt me aangezien het op meerdere pc's voor komt wanneer ik onder het "probleemaccount" aanmeld.

Heeft iemand een idee?

[ Voor 19% gewijzigd door Workaholic op 29-06-2005 11:05 ]

Mijn V&A

Verwijderd

Doet ie dit ook op andere pc's? zo niet dan zit het ergens lokaal

Anders Misschien even deze user opnieuw aanmaken?

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:08:
Doet ie dit ook op andere pc's? zo niet dan zit het ergens lokaal

Anders Misschien even deze user opnieuw aanmaken?
Zoals in mijn post ook vermeld staat : ik heb dit op meerdere pc's. Ik zou idd de gebruiker opnieuw aan kunnen maken. Maar wellicht is er een betere methode?
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 11:17:
misschien is het profiel corrupt.

Probeer het profiel eens te hernoemen en de gebruiker dan verschillende malen op verschillende plekken te laten inloggen.
Het zijn geen roaming profiles, welke van de 156 profielen moet ik dan wijzigen? Volgens mij maakt het ook niet uit, want hij maakt gewoon vrolijk een nieuwe aan (dus in dit geval doculeerling.dc01.157)

[ Voor 40% gewijzigd door Workaholic op 29-06-2005 11:20 ]

Mijn V&A

Verwijderd

misschien is het profiel corrupt.

Probeer het profiel eens te hernoemen en de gebruiker dan verschillende malen op verschillende plekken te laten inloggen.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Probeer anders eens al die dubbele profielen weg te halen. Via 'Deze Computer > Eigenschappen > Geavanceerd'? Lukt het dan wel? Wat heb je verder allemaal al geprobeerd om het op te lossen?

Ik pas de topictitel ietsje aan, zodat je probleem er wat duidelijker in staat:
[XP/Win2k3 DC]Meerdere gebruikersprofielen > [XP/2003] Voor ADgebruiker iedere reboot nieuwe profielmap?*

Zelf zou ik bij zoiets denken aan wat spyware..... In hoeverre heb je dat al uitgesloten?

[ Voor 11% gewijzigd door sanfranjake op 29-06-2005 12:56 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Heb je het eventlog al eens doorgekeken?
Meestal staat daar wel in waarom een nieuw profiel wordt aangemaakt.

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Pagina: 1