Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ergodyne1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-11 17:04
Ik moet vandaag een PDA gaan kopen voor mijn zaak en heb nu twee types op het oog. De Mio 168 en de 3715. Ik heb al even her en der rond gezocht maar twijfel nu toch welke te nemen. De Mio spreekt me aan om de ingebouwde GPS ontvanger. De 3715 om zijn Wifi en bluetooth. Ik wil de PDA hoofdzakelijk gaan gebruiken als agenda, navigatie en gadget ;). De prijzen liggen niet ver van elkaar met TomTom erbij (Mio €569 Pdashop met maps of europe, rx3715 €555 Mediamarkt met tomtom5 en western europe)

Welke kan ik het beste kiezen, Mio komt uit enig zoekwerk goed uit de reviews, rx3715 heb ik niet veel over kunnen vinden maar heeft betere specs...

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Zodra de adverteerder van m'n website over de brug komt ga ik een Mio halen. Collega van me had 'm vorige week gehaald. Net dingetje. Wat mij aanspreekt is dat je met minimaal gedoe en extra kabels zowel in als buiten de auto kan navigeren.
Moet eerlijk bekennen dat de moderne HP's wel wat steviger overkomen dan die mio.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++