Toon posts:

dead or alive ?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Maybe dat 1 van jullie me iets verder kan helpen.

Sinds een week krijg ik geregeld de melding ´operating system not found´ deze melding kwam opeens na maanden goed werken en de pc netjes en normaal afsluiten.

Ik ging ervan uit dat mijn sata schijf misschien defect was en heb deze netjes getest met maxblast daar het een maxtor schijf is.

Nu drukte ik gister na een nieuwe install per ongeluk iets te vaak op de shift toets. Mn moederbord gaf hierdoor een hele vage piep. Alsof je een piepje onderwater afspeelt, je kan het ook omschrijven alsof een kat niet goed geworden is. Echt een vreemde piep.

Zou het nu kunnen zijn dat en de piep en de hdd die wegvalt, dat het mijn moederbord is die aan het einde begint te komen.

Iemand een tip om dit uit te sluiten ???

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ja, gewoon even alle onderdelen onafhankelijk van elkaar testen, dan weet je zo waar het probleem zit.
Dus gewoon mobo even in een ander systeem zetten evenals de hdd en kijken waar het dan blijft hangen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is helaas niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. Op o.a. het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat uitgebreid uiteengezet hoe je wél van GoT gebruik dient te maken. Neem deze eens rustig tot je toe en probeer het opnieuw :) Mocht je op een of andere manier laks zijn en deze stap te willen overslaan, neem dan wel op z'n minst de startpost van het PMG Beleid door ;)

Dit topic is gesloten.