[PHPBB] Tijdslimiet wijzigen post

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een hack/optie waarmee je in kan stellen tot hoe lang na het plaatsen van een reactie gebruikers hun post nog kunnen editen. (Dit omdat een aantal gebruikers de irritante neiging hebben discussies die niet naar hun zin lopen te vernaggelen door alle posts te vervangen door een '.').

Nu heb ik eindeloos gegoogled met combinaties van ' phpbb post edit time limit' en heb ook de diverse phpbb sites al afgestruind, maar het enige wat ik ben tegen gekomen zijn 2 dode links :(

Weet iemand een werkende link (of een site waar de hack 100% zeker te vinden is) ??

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:01

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Lijkt mij dat je bij de edit functie in het php script van PHPBB best een check kan plaatsen waarin je controleerd of er een bepaalde tijd is verstreken tussen de huidige datum/tijd en de originele datum/tijd van de post.

Maar dat zal je dan zelf moeten doen. Ik ben bang dat je hier weinig tot geen support kan krijgen op het hacken van andersmans script ;)

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Hmm .. helaas ben ik totaal niet thuis in php dus dat is op dit moment niet echt een optie ...
Maar ik zal hem in mijn achterhoofd houden als ik geen 'standaard' oplossing kan vinden..

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:06
Misschien is het handig als je de makers van PHPBB eens contacteert.

In P&W kunnen we geen ondersteuning bieden voor scripts / app's die door derden geschreven zijn. Het gaat hier om het zelf ontwikkelingen.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.