[SVN] repository online editen

Pagina: 1
Acties:

• maartenvdv737
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 15:34
Ik loop regelmatig tegen het probleem aan dat ik op verschillende workstations de files in mijn svn repository wil aanpassen. Hiervoor wil ik niet telkens eerst svn installeren, om een checkout te kunnen doen. Eigenlijk ben ik dus op zoek naar een editor voor in de browser, die syntax highlighting doet op de source van mijn repository. Vervolgens na het opslaan moet de file dus gecommit worden naar de repository, eventueel met commentaar erbij.

Via google kom ik helaas weinig tegen, en ik vraag me dan ook af of er zo'n project bestaat al, of dat ik het zelf in elkaar moet klussen. Iemand een idee?

Ik blijf er iig vrij nuchter onder....

• maartenvdv737
Niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01:52

Outerspace

Admin General Chat
maartenvdv schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 02:56:
Niemand die hier iets zinnigs over kan zeggen?
Ik zelf denk niet dat er al te veel mensen op dit tijdstip nog wakker zijn :P
Kijk vanmiddag nog maar eens, misschien dat er dan wel een paar reacties zijn :)

zoiets als dit : http://directory.fsf.org/GNU/sourcehighlight.html :?

[ot]kicken binnen 24 uur mag eigenlijk niet, houd dat in je achterhoofd ;) [/]
Stom :X :P

[ Voor 12% gewijzigd door Outerspace op 06-07-2005 03:07 ]

Wauw, een sig!

• Orphix
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou ook zo geen programma weten. Is TortoiseSVN geen stand-alone applicatie? In dat geval is het toch niet heel erg veel werk omdat ergens te installeren. Ik kan ook wel begrijpen dat er niet dergelijke tools zijn, het is niet zo dat je op vakantie in een internet-cafe ff gaat developen.. Vaak heb je toch zowiezo een omgeving nodig met IDE, compiler, etc.

@outerspace: de kick komt na ongeveer 7x24 uur ;)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Er is toch een subversion plugin voor Apache waardoor je repository via standaard HTTP commando's te bewerken zijn? Heb je daar al eens naar gekeken? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• maartenvdv737
Ik ben niet bekend met zo'n plugin. Kan er ook niets over vinden op google.

Apache2 kan met subversion werken, maar dat is naar mijn weten alleen voor het weergeven van de repository en niet voor het bewerken van de bestanden daarin.

Als je meer weet, misschien kan je een link posten?
het is niet zo dat je op vakantie in een internet-cafe ff gaat developen
Hmm ja,soms doen die situaties zich helaas toch voor.

[ Voor 22% gewijzigd door maartenvdv737 op 07-07-2005 10:28 ]

Pagina: 1