Toon posts:

Msi k8n neo2 plat flash probleem.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
eey.

ik draai momenteel bios 1.6 en ik wou 1.8 erop knetteren maar het flashtooltje werkt niet die erbij zit hij opent een dos scherm maar sluit naar 1 sec meteen weer af zonder iets gezien te hebben eerder kon ik wel gewoon flashen.. ik heb al verschillende versie's geprobeerd maar tevergeefs

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Wat je kan doen is even gewoon naar een DOS box (Start->Run->"cmd") gaan en het programma even met de hand uitvoeren.

Waarschijnlijk mist hij gewoon iets en is ie na 1 seconde klaar. Hij spuwt waarschijnlijk wel een foutmelding uit maar het programma zelf eindigt altijd netjes.
Dan gooit windows de Dosbox ook gelijk dicht want windows weet niet beter dan dat het programma klaar is.

[ Voor 18% gewijzigd door -=bas=- op 29-06-2005 04:40 ]

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Flashen doe je niet met de Command Prompt in Windows... Boot in DOS Mode, voer het dan uit. En je moet een commando geven als [programma].exe /i[naamBIOSfile] ofzo. Er moet iig nog iets achter... Bij AFUDOS (van asus), moet het dus zijn AFUDOS.exe /iK8V1006.AMI (voor BIOS 1006 van de K8V)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens de readme van de gedownloade BIOS file / flasher :)

Simplistisch geval en een beetje meer inzicht en inzet wordt hier ook echt wel van je verwacht.
Dicht dus. Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).

MSI heeft hierover ook wat in diens FAQ staan: http://www.msicomputer.co...rmviewer.asp?esoformid=34

[ Voor 19% gewijzigd door BalusC op 29-06-2005 14:43 ]

Dit topic is gesloten.