Beste,
Ik zit met een probleempje.. ik ben een site aan het maken waar je dan dingen kan toevoegen en kan zeggen of je dat er al mee gedaan hebt dit weer geef ik dus met een While-loop, hieronder volgt mijn code:
hier staan dan natuurlijk nog een paar dingen hij weergeeft alles helemaal goed
Maar, als er dus 2 dingen in staan zet die maar één sessie dus wat gebeurd er alles word bij de laatste geupdate... omdat daar als laatste de sessie voor gezet is. Is dit op te lossen op een andere manier ik kom er maar niet uit
Heb ook al FOR-Loop geprobeerd maar daar lukte het me ook niet mee...
Ik zit met een probleempje.. ik ben een site aan het maken waar je dan dingen kan toevoegen en kan zeggen of je dat er al mee gedaan hebt dit weer geef ik dus met een While-loop, hieronder volgt mijn code:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| <?php if(isset($_POST['opslaan'])) { if(isset($_POST['opname']){ $opname = 1; } else { $opname = 0; } if(isset($_POST['offerte']){ $offerte = 1; } else { $offerte = 0; } if(isset($_POST['verstuurd']){ $verstuurd = 1; } else { $verstuurd = 0; } if(isset($_POST['nagebeld']){ $nagebeld = 1; } else { $nagebeld = 0; } if(isset($_POST['uitvoering'])){ $uitvoering = 1; } else { $uitvoering = 0; } if(isset($_POST['factuur'])){ $factuur = 1; } else { $factuur = 0; } if(isset($_POST['contract'])){ $contract = 1; } else { $contract = 0; } if(isset($_POST['gereed'])){ $gereed= 1; } else { $gereed = 0; } mysql_query("UPDATE lead SET opname = '".$opname."', offerte = '".$offerte."', verstuurd = '".$verstuurd."', nagebeld = '".$nagebeld."', uitvoering = '".$uitvoering."', factuur = '".$factuur."', contract = '".$contract."', gereed = '".$gereed."' WHERE id = '".$_SESSION['leadid']."'"); unset($_SESSION['leadid']); header("Location: index.php"); } ?> |
hier staan dan natuurlijk nog een paar dingen hij weergeeft alles helemaal goed
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <?php while($row = mysql_fetch_assoc($query2)) { $_SESSION['leadid'] = $row['id']; print "<tr> <form method='post' action=''> <td width='100' align='center'><small>".date("d-m-y", $row['datum'])."</small></td> <td width='100' align='center'>ID</td> <td width='250'><small><a href='details.php?id=".$row['id']."'>".$row['id']."</a></small></td> <td> </td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='opname'"; if($row['opname'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='offerte'"; if($row['offerte'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='verstuurd'"; if($row['verstuurd'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='nagebeld'"; if($row['nagebeld'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='uitvoering'"; if($row['uitvoering'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='factuur'"; if($row['factuur'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='contract'"; if($row['contract'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='125' align='center'><input type='checkbox' name='gereed'"; if($row['gereed'] == 1) { print "checked"; } print "></td> <td width='200' align='center'><small><input name='opslaan' value='Opslaan' type='submit'></small></td> </tr>"; } ?> |
Maar, als er dus 2 dingen in staan zet die maar één sessie dus wat gebeurd er alles word bij de laatste geupdate... omdat daar als laatste de sessie voor gezet is. Is dit op te lossen op een andere manier ik kom er maar niet uit
[ Voor 28% gewijzigd door Cavalli op 29-06-2005 00:39 ]