MSN compatible messengers met full options

Pagina: 1
Acties:

• khamikaze99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-01 08:13
Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een mac mini en ik moet zeggen sinds ik deze heb is mijn pc uptime met 99% teruggelopen :)

Echter mis ik wel 1 ding en dat is een goede msn messenger client support. Ik heb hier op het forum gewroet en het enige wat ik tegenkom is Ichat met iets dat jabber genoemd wordt(waarvan velen zeggen dat het niet lekker werkt).

Wat wil ik: ik wil msn-messenger in combinatie met de webcam features kunnen draaien. Ik hoef overigens zelf geen web-cam te runnen, zolang ik de feeds maar kan ontvangen :+
Ik zoek hiervoor dan ook een programma die een alles in 1 oplossing biedt(betaald of freeware). Mijn vraag aan jullie is dan ook; bestaat dit? Of ben ik gebonden aan allemaal rare fratsen en 'workarounds'? Als dit het geval is, noem alsjeblieft de namen van de programma's waar jij zelf hetgeen wat ik probeer voor elkaar krijgt en of je tevreden bent.

Alvast bedankt,

I might not be perfect, but some parts of me are excellent!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Afbeeldingslocatie: http://www.adiumx.com/images/logo.png
AdiumX is alles wat je nodig hebt als je geen webcam wil. :) (dat is het enige wat mist geloof ik, maar ja ik geef niets om webcams ;))

AMSN heeft met een plugin wel webcam support voor msn dacht ik?

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• khamikaze99
ik heb gezien dat AdiumX via een 3rd party plug-in ook support levert voor webcams, iemand hier ervaring mee?

Ik zal zeker even het AMSN verhaal uitzoeken en proberen:-)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
Ik deed wel eens wat van die MSN spelletjes met m'n vriendin, maar sinds ze 'n iBook heeft gaat dat dus ook mooi niet meer. Of is er toch iemand die dit aan de praat heeft gekregen?

Ben zelf wel even op zoek geweest naar een MSN voor haar, die webcams ondersteunt, maar niet echt iets kunnen vinden. En ze is nog niet zo'n held met OS X dus om vanuit Dublin via een brakke MSN uit te gaan leggen hoe ze vanalles installeert begin ik maar niet aan :D Zeker aangezien ik zelf zelden achter OS X zit...

Maar goed, ik ben dus ook wel benieuwd naar een full-option MSN clone voor OS X.

• khamikaze99
Ik heb net AMSN geinstalleerd en ik moet zeggen dat het er niet slecht uitziet. Maar het voegt ook niet een dusdanige meerwaarde waardoor ik het ook echt kan aanraden(ik heb nog niet de opties getest). Wat wel een plus is is dat je ook andermans 'display' plaatjes kan zien, dat kan in de standaard msn mac versie niet.

ik kijk er morgen weer verder naar, moet nu gaan pitten :(

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

niet 100% full option, maar is Trillian 3.1 (pro) niet iets?
het support webcams op MSN, maar niet de normale mode... alleen conference mode (hoe je dat dan ook moet instellen... staat in de FAQ iig)
spelletjes zitten er ook niet in, maar dat is dan ook alles wat mist...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Oxi

Oxi

FireWurX schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:16:
niet 100% full option, maar is Trillian 3.1 (pro) niet iets?
het support webcams op MSN, maar niet de normale mode... alleen conference mode (hoe je dat dan ook moet instellen... staat in de FAQ iig)
spelletjes zitten er ook niet in, maar dat is dan ook alles wat mist...
System Requirements:
Microsoft Windows 98, 2000, ME or XP Home Edition or XP Professional Edition

:?

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Oxi schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 00:22:
[...]

System Requirements:
Microsoft Windows 98, 2000, ME or XP Home Edition or XP Professional Edition

:?
ow, sorry, ik let weer eens niet op... 8)7 |:(

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 10:27

Nietzman

Woei!

khamikaze99 schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:54:
ik heb gezien dat AdiumX via een 3rd party plug-in ook support levert voor webcams, iemand hier ervaring mee?
Voor zover ik weet doet 'ie dat niet hoor. En anders hoor ik het graag. ;).

Maar Amsn is de meest feature-complete MSNclient, misschien samen met Mercury, maar die is weer heel erg lelijk.

Ik hou het zelf gewoon lekker bij Adium, die werkt voor mij echt het fijnst. Het enige wat er dan niet inzit is de webcamsupport, maar daar geef ik geen donder om. :).

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

ik wil wel graag cammen met mn br33z4h sletjes :+

nee het zal vanzelf wel eens komen, amsn en adium doen veel dingen samen waar onder het forum bij dezelfde hosting partij onder brengen, ergens denk ik dat ze er binnenkort mee zullen komen....

de games die ze bij msn brengen daar zal je zowieso niet zoveel mee kunnen doen, net zoals met de zone.com games die ze daar verder ook nog bij hebben met hun IE plugins enzo... als je dat dan persee wil zal je toch iets van virtual PC moeten gaan draaien met daar msn 7 op...

Deze plek is te koop.

• Oxi

Oxi

Grappig, AdiumX is juist gebaseerd op LibGaim van het Gaim project.

• Ma_rK
  • Laatst online: 12-07-2025
Ik heb begrepen dat MS zelf met een nieuwe client voor apple gaat komen die video support. Tot die tijd dus Adium.
Verder zijn er web chatboxen waar je via flash met elkaar kunt cammen. Kun je daar je br33zer dames mooi uitnodigen ;)

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:46

franssie

Save the albatross

of de laatste aMSN versie (beta) draait bij mij best redelijk met cam (geluid nog niet nodig gehad, geen idee op dat er op zit).

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

• Superflip
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-02 08:22

Superflip

*pwiet*

ik draai gewoon de MSN van MS zelf op men iBookje... vind ik echt de mooiste en handigste van al... en anders raad ik de Adium aan.

Verwijderd

aik0n schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:21:
ik draai gewoon de MSN van MS zelf op men iBookje... vind ik echt de mooiste en handigste van al... en anders raad ik de Adium aan.
CPU load vind ik echt te hoog, ook typt het trager :? :(

• TomR
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-02 10:20
aik0n schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 22:21:
adium is veel beter aanpasbaar. Deze kan dus vele malen mooier en handiger zijn imo.

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

TomR schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:44:
[...]

adium is veel beter aanpasbaar. Deze kan dus vele malen mooier en handiger zijn imo.
Handiger vooral door de tabjes vind ik. Dus 1 venster en geen 20 (er zijn veel breezah sletjes). Ben zelf ook wel blij met adium. Al mis ik wel soms de cam support, niet zozeer om zelf achter de cam te zitten, maar zie soms wel graag mensen.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
TomR schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 00:44:
[...]

Het is zelfs mogelijk om Adium er hetzelfde uit te laten zien als msn 7.

Voor een messenger app die nog geen 1.0 release heeft uitgebracht heeft het veel potentie!

• JJmac
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:59
Kijk eens naar www.Mercury.to die is zeer compleet

10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple

Pagina: 1