Pentium 60

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Loopt Windows 98 op een Pentium 60? Ik weet dat het waarschijnlijk errug traag gaat maar dat boeit niet.

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Ik vermoed van wel. Minimum was dacht ik 486dx of zo.

Verwijderd

waarom wil je dat nou weer doen, win95 draait er nog net goed op.

• F0kke
Op vrijdag 12 januari 2001 21:36 schreef SirCommieBastard het volgende:
waarom wil je dat nou weer doen, win95 draait er nog net goed op.
Win95 ondersteunt de hardware niet die ik nodig heb.

Verwijderd

Ja dat draait, maar je moet wel iets van 24 mb geheugen hebben anders wordt het wel heel traag. Ik heb op een ander systeem hier in huis ook een P60 en daar draait NT4.0 perfect op dus ik denk dat win98 dan ook wel op de jouw p60 draait

• F0kke
Even een melding om het topic af te sluiten, het wil dus niet.. Jammer

Verwijderd

"Het" wil dus niet...maar wat bedoel je met het en wat voor meldingen krijg je? Ik ben ook altijd wel geinteresseerd in dit soort ouwe zooi (sorry voor de uitdrukking >:)) ... maat van me had ooit een Pentium-66 met 32mb intern geheugen en een 1,2gig HD'tje, en daar draaide Win98 wel op. Duurde half uurtje om op te starten, maar vooruit, geduld is een schone zaak...:)

Verwijderd

Hihaho een pentium 60. Da's een museumstuk, maar win98 zou erop moetenn draaien. Formatteer wel eerst je hele harddisk. ik zou het persoonlijk ij win95 houden. Moet goed zijn voor jouw hardware, het is tenslotte in het tijperk van win95 gebouwd of zelfs daarvoor. En als je er *exotische* hardware inzet doet ie het waarschijnlijk toch niet goed.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik heb win98 op een amd486 40mhz met 8Mb gedraaid. echt waar. eerst met 120Mhz proc en 32 mb installeren (anders kun je win98 installeren wel vergeten) en vervolgens de ouwe troep er weer in gooien. en traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag dat het gaat. Ik heb daar 5 weken op moeten werken ;r ;r ;r :)

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:17
Ik heb een Pentium60 met 104MB en Windows98 SE en het loopt perfect! Nu een uptime van ongeveer 4 maanden (ik gebruik het systeem alleen als server!)

Verwijderd

Weet je wat ik nie snap is dat jullie
niet gewoon windows 95 draaien op z'on bejaard geval, laat hem ook eens genieten van z'n pensioen.

Jullie willen ook niet rennen in 2155, het kan wel maar je wilt het niet.
Pagina: 1