Toon posts:

[XP] Schermbeveiliging werkt ineens niet meer?*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

even een vraagje met betrekking tot de schermbeveiliging. Ik heb windows xp, de schermbeveiliging heeft het altijd gedaan maar vond het nodig er ineens mee op te houden.
Ik heb hem bij de optie 'schermbeveiliging' onder de eigenschappen van het bureaublad gewoon aanstaan maar toch doet ie het niet.

Wie van jullie kan mij helpen met dit probleem en kan mij vertellen hoe hij het weer gaat doen?!

Alvast bedankt!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd, gezocht en gevonden? Werkt het bijvoorbeeld met een andere gebruiker nog wel? Werkt het misschien weer als je even switcht naar een andere screensaver?

Ik pas nog even de topictitel aan per de Windows Operating Systems - Policy. Tevens zou ik je willen vragen die nog even goed door te lezen voor je verder post op het forum. Ook Algemene gedragsregels (Netiquette) is er eentje die je zeker niet moet missen, daar staat heel veel over het forum in :)

We verwachten dat je voor je een topic start goed zoekt met bijvoorbeeld Google en onze eigen zoekmachine. Lees ook de sticky topics goed door in de subfora.
  • Kies voor je topic een pakkende titel.
  • Geef zoveel mogelijk info over de situatie, heb je bijvoorbeeld een tweakprogramma draaien? Heb je iets anders geinstalleerd? Welke foutmeldingen krijg je, bijvoorbeeld in je eventlogs?
  • Geef aan wat je allemaal al geprobeerd hebt, en wat daarbij niet wilde lukken.
Ik vul de topictitel nog een beetje aan zodat deze je probleem wat duidelijker omschrijft. 'Schermbeveiliging' zegt niet zo veel. Onthoud bovenstaande goed. We houden het hier graag voor iedereen prettig, dus deze regels zijn erg belangrijk. Heel veel plezier op ons forum :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters