PNY VERTO 6800GT. Is dat wat?

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:29
Ik zie net dat ze bij alternate een 6800GT hebben voor €239,- !!!!
Is van Verto. Dit merk zegt mij weinig. Is deze kaart net zo goed als bv. XFX, Leadtek, Asus, etc?
Waarschijnlijk goedkoper omdat er geen game-bundel bij zit.

[ Voor 22% gewijzigd door Nilco op 28-06-2005 23:03 ]

• ZandBak
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-06-2023
waarschijnlijk gewoon nvidia reference kaartje met standaard geheugen enzo en niet zo snel als een asus of xfx

1337

Verwijderd

wrom is hij niet zo snel als een asus of XFX? dat is gelul, die asus of XFX is niet standaard hoger geklokt dus zijn ze even snel.

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:29
Als ik naar de specs kijk is de kaart precies als de "bekende" merken. Maar is ie kwalitatief net zo goed? Als het de reference kaart van Nvidia is dan is deze kaart gewoon goed.

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 15:49

DaWaN

'r you wicked ??

Merk maakt niet zoveel uit denk ik. PCB design en core komt van nVidia. Mem van samsung. Wat je dan nog overhoud is vrij weing dus is gewoon een kaart van nVidia door PNY in elkaar gezet. PNY is volgens mij wel goed merk. Niets mis mee :)

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:07

Emiel1984

Made in NL

Gister nog een 9800 pro aangeschaft van Powercolor ..ik kende dit merk niet tot 1 minuut voordat ik hem kocht. Maar de spec haalde me over.. Ik ben blij met dit kaartje werkt uitstekent !!

Waar ik naar toe wil is dat ook een kaartje van een onbekent merk erg goed kan zijn... Deze merken willen namelijk ook bekendheid krijgen en die krijgen ze dus door dit soort acties.. Word een merk bekent dan worden ze vanzelf dus duurder omdat mensen er dan toch wel het er voor geven en niet direct voor een asus gaan omdat die dan toch ook even bekent zou staan...

Succes iig met je onderzoek :) .. probeer anders is op google of kieskeurig iets van informatie over dit merk te vinden...

[LTS][MTS][HTS]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Het is de bedoeling dat je alleen een 'ervaringen' topic opent als je zelf ervaringen te melden hebt. Anders zijn er reviews en reeds bestaande forumtopics. Niets te vinden? Dan zijn er blijkbaar geen ervaringen op dit moment. Maar dat is geen reden om een topic te openen :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.