Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het albekende probleem met m'n palm v dat eens in de zoveel tijd m'n stylus niet meer goed werkt op het toutch screen dus dat als ik op een plek druk met m'n stylus het op m'n palm en stuk hoger of lager gaat.

nou werkt het soms wel om gewoon welcome te doen en dan dat testje voor de stylus maar dat is niet echt preventief.

nou zou er heb ik gehoord over een update voor de standaard OS op deze palm zodat dit probleem zich niet meer voordoet.
nou heb ik al gegoogled en ook heel de site van palmOne doorzocht maar deze update niet gevonden.

weet iemand wat ik aan dit probleem kan doen of waar ik die update kan downloaden ( als deze al bestaat ) ?
of weet iemand waar ik zoiezo de laatste OS voor deze palm kan vinden want die kan ik ook niet op die palm site vinden?

sorry als het gewoon op de site stond maar ik kon het gewoon echt niet vinden.

ik heb nu ook digifix al gedownload en erop gezet werkt ook niet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 23:58 ]

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Bij oudere palms was dit probleem wel 's terug te voeren op een loszittend scherm. Ook de drukgevoelige laag kan los komen te zitten. Is dit ding recent te vaak gestuiterd?

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Topicstarter
Wijnands schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:30:
Bij oudere palms was dit probleem wel 's terug te voeren op een loszittend scherm. Ook de drukgevoelige laag kan los komen te zitten. Is dit ding recent te vaak gestuiterd?
nope super zuinig mee omgegaan is bijna nooit gevallen en ook zeker niet hard.

nee het is een software probleem maar ik weet niet hoe ik aan de goede software kan komen?

• Wijnands
welke palmos draai je nu?

Verwijderd

Topicstarter
als het goed is 3.5

• Wijnands
Hmmm...
http://kb.palmone.com/SRV...plate=Case.tem,CASE=10714

Ik zou dit ook 's in een palm nieuwsgroep gooien.

Verwijderd

Topicstarter
jaar daar staat dus dat er geen updates enzo meer zijn dus dit kan het niet zijn maar er moet toch iets bestaan om eraan te doen want dit probleem is ook bekend bij palm maar er moet software bestaan die hier iets aan doet. nou heb ik wel digifix en die heb ik erop gezet maar ik doe iets verkeerd want het werkt niet en hoe zou het moeten werken?
Pagina: 1