Ik heb hier de laptop staan van een Oom en Tante van mij. Na het probleem opgelost te hebben met allerlei extensies die niet werkte werd ik laatst opgebeld dat zo o.a niet konden inloggen op hotmail en MSN ook inloggen op Gmail is niet mogelijk
Ik dat bakkie weer mee naar huis genomen. Onder de virus scanner en de Spyware scanners gelegd helaas zonder resultaat. Toen las ik dat ik is moest kijken onder :
Omdat sommige virussen daar wel is troep in willen stoppen zodat je geen anti-virus site's af kan gaan.
Helaas was dit zo normaal als wat en stonden er geen verwijzingen in naar MSN of Hotmail gmail of welke pagina dan ook.
Pingen met deze websites lukt wel. Ben de beveilligings instellingen langs gelopen. Alles weer terug gezet naar default. Firewall staat uit. Maar nog steeds zonder suc6.
in CMD ook als ipconfig /flushdns gedaan. Maar ook dat was zonder resultaat.
Iemand die dit probleem mischien herkend?
Ik dat bakkie weer mee naar huis genomen. Onder de virus scanner en de Spyware scanners gelegd helaas zonder resultaat. Toen las ik dat ik is moest kijken onder :
code:
1
| C:\WINDOWS\System32\drivers\etc\HOSTS |
Omdat sommige virussen daar wel is troep in willen stoppen zodat je geen anti-virus site's af kan gaan.
Helaas was dit zo normaal als wat en stonden er geen verwijzingen in naar MSN of Hotmail gmail of welke pagina dan ook.
Pingen met deze websites lukt wel. Ben de beveilligings instellingen langs gelopen. Alles weer terug gezet naar default. Firewall staat uit. Maar nog steeds zonder suc6.
in CMD ook als ipconfig /flushdns gedaan. Maar ook dat was zonder resultaat.
Iemand die dit probleem mischien herkend?
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel