Philips breedbeeld vervormd

Pagina: 1
Acties:

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-02 23:32
Mij Opa heeft een breedbeeld tv van philips (matchline 70 cm meer weet ik niet).
Deze tv geeft ineens vervormd beeld (deed het gister nog prima), aan beide zijkanten is een soort halve zwarte maan te zien [) (] zoiets dus.
De tv is 3,5 jaar oud en is dit ineens gaan doen :?

Nu wil ik graag weten of dit een bekend probleem is en wat ik er evt aan kan doen.
Of dat er misschien me opa een knopje heeft ingedrukt wat dit probleem kan veroorzaken.

Ik heb geen type nummer oid want ik kan niet bij de tv gaan kijken omdat me opa op anderhalf uur rijden van hier woont.
Ik ga morgen ff kijken maar graag heb ik al wat tips voor ik er heen ga.

Bvd

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Hebben wij thuis ook gehad met een iets oudere Philips TV, 28 jaar...
Bij ons was het iig een defect. Je zou ff in het servicemenu zien te komen en dan ff kijken of je de bolling er zo uit kunt krijgen. Anders wordt het toch laten repareren ben ik bang.

• martin2005
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 13:38
Trasos schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 23:25:
Je zou ff in het servicemenu zien te komen en dan ff kijken of je de bolling er zo uit kunt krijgen.
En hoe kom je bij moderne Philipsjes in het service menu? Volgens mijn info lukt dat niet zonder de service afstandbediening. Ik heb het probleem dat het beeld "scheef" in de kast hangt. Is vooral irritant bij tekstbalken onderin en bij ondertiteling.

Verwijderd

Philips heeft echt de slechtste kwaliteitscontrole van alle grotere/duurdere fabrikanten valt me op :P

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:36

The Zep Man

🏴‍☠️

martin2005 schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 09:27:
[...]

En hoe kom je bij moderne Philipsjes in het service menu? Volgens mijn info lukt dat niet zonder de service afstandbediening.
Check bepaalde websites. Vaak zijn er IR-profielen met service-knop(pen) beschikbaar die je via een PDA of universele afstandsbediening (of zelfs via de IRDA-port van een laptop) de TV in kan schieten. 8)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!