Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SoftWare] Softwarematig modden

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Sinds dat ik hier op het forum aan het rond neuzen ben, kom ik steeds vaker tegen dat er met .c bestanden dingen worden geregeld aan het uiterlijk van de pc. Bijvoorbeeld dat er via de parallelle poort data kan worden verstuurd naar diverse andere apparraten / ledjes.

Nu heb ik hier een vraag over: Bevind zich er al niet iets in de pc wat je zo, even snel kunt modden, zoals bijvoorbeeld de kleur van een witte led (naar blauw), om maar even iets te noemen...?

Dat scheeld dan toch weer on-nodige aanschaf van apparaten. 8)

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 20:56

Cassettebandje

SA-C90 TDK

als je de kleur van een witte led softwarematig kunt modden naar blauw dan krijg je waarschijnlijk de nobelprijs

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

Cassettebandje schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 21:57:
als je de kleur van een witte led softwarematig kunt modden naar blauw dan krijg je waarschijnlijk de nobelprijs
Lol, idd.
Je kan natuurlijk gaan overclocken ofzo, maar dat is niet wat je bedoelt volgens mij.

[CM] Flightcase Mod

Verwijderd

je kan de lampjes van je toetsenbord lock funteis laten knipperen ;)

Verwijderd

Niets. Zorg dat je geen oude zooi weggooid, vaak zit daar nuttig en bruikbaar spul tussen =)

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Software de kleur van je leds modden is inderdaad wat lastig :) Je kan er wel een ander ledje insolderen natuurlijk, maar die moet je wel eerst aanschaffen. Zie die .c-bestandjes als een driver: het kan alleen werken als de daadwerkelijke hardware er ook aan hangt.

Verder had je dit ook wel kunnen weten als je de search gebruikt had en gebruik had gemaakt van de gedachte dat als het mogelijk is je vast niet de eerste bent. Er staat niets op GoT over softwarematig ledjes van kleur laten verschieten, dus mag je ervanuitgaan dat het niet mogelijk is.

Anyway, als je op de ouderwetse manier een ledje zou willen vervangen, is daar genoeg materiaal over te vinden. Op dit moment is het topic dus vrij nutteloos, dus hang ik er een slotje op.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.