Hoi mensen,
Nou ben ik van plan om een nieuwe grafische kaart aan te schaffen, maar ik als trouwe ati fan twijfel.
dus het volgende:
mijn systeem nu:
Asus p4c800 e deluxe
Prescott 3,4 ghz
2 gig ram corsair xms cas 2 3 3 5
maxtor dm 10 250 gig
en ik had een x800xt
Nu heb ik die x800xt weg kunnen doen voor een leuk prijsje en was aant denke om toch nog eens nvidia te proberen, geld is het probleem ff niet, maar liefst zo rond de 650 euro
nou zag ik in de pricewatch een asus mobo voor pci express staan, p4gpl-x, voor het s478 staan.
nja cpu uprade naar ander platform is geen optie nu, want die cpu heb ik pas.
heeft iemadn ervaringe ofzo met dit mobo, of is dit een goede upgrade dit mobo + 7800 gtx, of zo laten en die x850xt erin doen...
graag jullie mening, ik ben het vertrouwen in nvidia wel verloren dus.
btw, dit is mijn eerste topic op tweakers.net, hoop dat het hier goed staat.
Nou ben ik van plan om een nieuwe grafische kaart aan te schaffen, maar ik als trouwe ati fan twijfel.
dus het volgende:
mijn systeem nu:
Asus p4c800 e deluxe
Prescott 3,4 ghz
2 gig ram corsair xms cas 2 3 3 5
maxtor dm 10 250 gig
en ik had een x800xt
Nu heb ik die x800xt weg kunnen doen voor een leuk prijsje en was aant denke om toch nog eens nvidia te proberen, geld is het probleem ff niet, maar liefst zo rond de 650 euro
nou zag ik in de pricewatch een asus mobo voor pci express staan, p4gpl-x, voor het s478 staan.
nja cpu uprade naar ander platform is geen optie nu, want die cpu heb ik pas.
heeft iemadn ervaringe ofzo met dit mobo, of is dit een goede upgrade dit mobo + 7800 gtx, of zo laten en die x850xt erin doen...
graag jullie mening, ik ben het vertrouwen in nvidia wel verloren dus.
btw, dit is mijn eerste topic op tweakers.net, hoop dat het hier goed staat.