Driver Creative Soundblaster Audigy 2 ZS

Pagina: 1
Acties:

• WesleyVH
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-10-2023
Ok, ik durf het bijna niet te vragen :?

Maar euhm, ik heb net een nieuwe Creative Soundblaster Audigy 2 ZS gekocht (oem), daar zit nu namelijk geen cd'tje bij. Geen nood, ikke even naar Creative drivertje gedownload (16MB), effe installeren. Nou even lekker niet dus.

Nu blijken alle drivers op de website van Creative UPDATES te zijn. Geen spoor te vinden van een gewone driver.

Als ik de update probeer te installeren krijg ik de foutmelding: "Er is geen geinstalleerde vorige versie van Soundblaster Audigy 2 ZS WDM Drivers gevonden." en "Het installatie programma wordt nu afgesloten".

Iemand enig idee waar ik wel de driver kan gaan halen (op internet), google help mij ook niet verder.

And euhm, please don't flame me :'(

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Kan wel een beta driver vinden op de creative site. Dateerd van 5 april 2005 dus niet zo oud:

http://nl.europe.creative...gy+2+ZS&OSName=Windows+XP

En dit is wel een officiële van de meuktracker:

meuktracker: Creative SoundBlaster Audigy 2 1.84.55

[ Voor 19% gewijzigd door schnumi op 28-06-2005 20:33 ]

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Kijk, dit is een grapje van Creative. Open die "updates" maar eens met WinRAR. Tadaa! Daar staan de drivers en je kunt ze gewoon installeren.

Succes!