Up
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2005 13:36 ]
[ Voor 84% gewijzigd door robbert op 28-06-2005 20:09 ]
Alleen als je ze openmaakt als ze aanstaan natuurlijk.robbertkrebbers schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:07:Alleen bij crt monitoren zou ik wel oppassen als je ze open maakt vanwege de grote spanningsverschillen die zich erin bevinden.
Niet helemaal waar!XiN schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:34:
[...]
Alleen als je ze openmaakt als ze aanstaan natuurlijk.
Mocht ik nog eens er gigantisch rijk van willen wordenDrawer schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:10:
Wat bedoel je met regelgeving?
Ze zullen echt niet thuis bij je komen controleren of je schermpje wel KEMA-keur is ofzo.
Het is in ieder geval een leuk idee!
Ik ben niet op de hoogte van wat die KEMA-keur is, maar ik denk wel dat deze keuren net als TCO enzo er niet voor de fun zjinDrawer schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:10:
Wat bedoel je met regelgeving?
Ze zullen echt niet thuis bij je komen controleren of je schermpje wel KEMA-keur is ofzo.
Het is in ieder geval een leuk idee!
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Tot zo verre wat ik gehoord heb moet je een crt (projector, maar bij een monitor zal het wel het zelfde zijn) zeker 2 dagen uit lagen staan wil je er veilig mee kunnen werken.Drawer schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 20:42:
[...]
Niet helemaal waar!
Nou, laat het scherm toch maar even een tijdje staan nadat je hem uit gezet hebt. Op de condensators blijft nog lang stroom staan. De aan-uit-knop een paar keer inrammen helpt er ook een beetje aan mee. Maar toch blijft het erg gevaarlijk!