Zodra je de office 2004 testdrive één keer hebt opgestart (hoeft maar 1 van de onderdelen te zijn), dan moet je het bovengenoemde uninstall tooltje draaien.
Als het nog niet gedraaid is volstaat de boel naar de prullenbak verhuizen volgens mij.
Heb je hem nog nooit gedraaid, en je probeert het uninstall tooltje, dan komt hij namelijk fijn met de melding dat je office helemaal niet geinstalleerd hebt.
Oh, en wellicht een handige tip voor mensen die de volledige versie van Office 2004 geinstalleerd hebben, en hem willen verwijderen: Gebruik dat tooltje!!
Ik was zo slim om op m'n vorige iBook (die terug moest naar Apple, en waar ik niet al m'n licenties op wilde laten staan, dus zo ver mogelijk leeg moest), de office map naar m'n prullenbak te verhuizen... waarna ik met geen mogelijkheid de prullenbak meer leegkreeg, omdat er teveel bestanden instonden ofzo. Bij het legen ging de cpu naar 100%.. en dat bleef zo, zonder dat er bestanden verdwenen. Het tooltje gebruikt meer de rm -rf /Office methode volgens mij
[
Voor 62% gewijzigd door
Remz-Jay op 29-06-2005 00:07
]