Toon posts:

[XP] IE & Deze computer vertraging + ander prog voor Bootvis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een dillemma; mijn huidige computer met Asus p4p800 moederbord, wacht na opstarten ongeveer een minuut met het inladen van internet pagina's (IE). IE start wel gewoon op. Klik ik op start uitvoeren en typ dan de URL, werkt IE wel 'gewoon'.

Daarnaast is het systeem in datzelfde tijdspanne continue aan het zoeken (zaklamp) wanneer ik op "deze computer" klik. Ik verwacht dan ook dat het iets met netwerk / IP te maken heeft.

Ik heb het systeem al gechecked op spyware, nieuwste drivers en jawel zelfs herinstalleert totaan SP2, alleen het probleem is gebleven. Nu wil ik middels bootvis mijn opstartproces controleren, echter bootvis geeft de foutmelding "number of physical drives in the trace file is 0" en wil dus niet werken.

Kennen jullie een programma dat hetzelfde kan als Bootvis (opstartproces in kaart brengen) of weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:52
Die foutmelding van BootVis zou met SP2 opgelost moeten zijn. Heb je al wat netwerk hardware uitgewisseld ?

[ Voor 29% gewijzigd door Nielson op 28-06-2005 22:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nielson schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 22:46:
Die foutmelding van BootVis zou met SP2 opgelost moeten zijn. Heb je al wat netwerk hardware uitgewisseld ?
Probleem doet zich juist voor onder SP2!
Ik heb (voorafgaand aan herinstallatie) al het oude 56k PCI modem verwijdert. Verder heb ik geen PCI poorten in gebruik (ethernet en geluid onboard mobo).