Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Agenda van 3 PDA's overzichtelijk maken, hoe ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds kort heb ik een bedrijf opgestart met twee partners.
Nou willen we graag constant een overzicht hebben van wie, wat, wanneer doet. Dit is oa handig als we een afspraak met klanten willen maken waarbij meerdere partners aanwezig moeten zijn.

Nou willen wel een ieder uitrusten met een PDA die als basis de agenda functie moet hebben.

De vraag is of het mogelijk is om deze PDA's met elkaar te synchroniseren zodat een ieder overal een overzicht kan krijgen van elkaar afspraken ?

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ja dat kan zeker.
Ik weet dat er softwarepakketen zijn die pda's onderling synchroniseren, maar weet zo geen titels.
En volgens mij is het met de blackberry's ook wel mogelijk

Verwijderd

Als je een agenda-item in outlook (welkje je sync met je pda) aanmaak, dan kan je toch genodigden selecteren? Zij krijgen dan een mailtje met een agenda-item, als ze deze accepteren, komt de afspraak in hun outlook (welke zij syncen met hun pda).

Lijke mij een prima oplossing.

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Je hebt agenda software nodig dat kan exporteren naar Ical formaat tenzij je voor een dure lotus notes of exhcange oi.d oplossing gaat. Er is hier diverse gratis webbased software voor of mozilla sunbird.

Deze agenda's moet je naar een webdav exporteren, deze zijn er ook gratis te vinden

Daarna heb je nog iets nodig dat de agenda's zelf synchronisseert met de ical bestanden wat volgens mij alle pakketten doen.

Als je een fatsoenlijke telefoon hebt dan kan je het daar ook naar syncen.