There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
ik heb al wel gezien dat m'n usb-controler op het zelfde irq zit als m'n realtech (sorry hoor, was het goedkoopst) ethernet adapter
(irq10) maar dat kan ik niet veranderen
(irq10) maar dat kan ik niet veranderen
There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Is het met dat moedem niet mogelijk om hem ergens op 'Ignore incomming calls' te zetten? Want ik geloof dat mijn 56K6 dat wel kon... maar 'k weet het niet meer zeker... (maar toch de moeite van het controleren waard)
Heb je trouwens al op de Tornado site de FAQ's doorgelopen? Want ik weet dat zulke dingen vaker gebeuren... (Ik weet aleen de oplossing niet meer
)
Heb je trouwens al op de Tornado site de FAQ's doorgelopen? Want ik weet dat zulke dingen vaker gebeuren... (Ik weet aleen de oplossing niet meer
If nothing is written below, I was the last to reply...
heel fijn
allied data (moederonderneming van tornado)
heeft faq's per apparaat staan
en
je raadt het al
bij de webjet 128 usb hebben ze (nog) geen faq
erg fout
en verder
nee
ik kan het automatisch beandwoorden van telefoongesprekken niet uitschakelen.
ik heb eigelijk helemaal geen opties bij isdn
ook lekker
allied data (moederonderneming van tornado)
heeft faq's per apparaat staan
en
je raadt het al
bij de webjet 128 usb hebben ze (nog) geen faq
erg fout
en verder
nee
ik kan het automatisch beandwoorden van telefoongesprekken niet uitschakelen.
ik heb eigelijk helemaal geen opties bij isdn
ook lekker
OK, da's inderdaad lastig.. maar eh, wat ik me net bedenk: Waarom komen de Telefoon en modem op het zelfde ISDN-kanaal?? Want je zou natuurlijk ook gewoon je modem op de andere lijn kunnen zetten (toch?) Of staat ie dat al? Als dat zo is ligt het probleem denk ik niet bij je PC/Modem maar aan je Modu/Duo-vox (of hoe dat ding dan ook mag heten
)
En probeer anders een het na te vragen bij KPN, want die zullen hier toch ook wel iets van weten?
En probeer anders een het na te vragen bij KPN, want die zullen hier toch ook wel iets van weten?
tmaakt niet zoveel uit hoor rainmanx
maar
ik heb het over een isdnmodem
daar komen 2 lijnen binnen
ik kan dus ook met 2 lijnen inbellen
de kabel die in m'n modem gaat, komt niet bij m'n modufox vandaan, want die zet het digitale signaal om in anoloog, en m'n modem is digitaal, dus het signaal wordt al voor m'n modufox vandaan gepakt
om precies te zijn
bij m'n nt-1 kastje
maargoed
dat isdn modem pakt automatisch het kanaal dat vrij is
dus
als niemand aan't bellen is => b1
als iemand aan't bellen is => b2
(isdn heeft 2 b kanalen voor telefooncomunicatie en 1 d kanaal voor comunicatie als pin-automaten en volgens mij werkt dsl daar ook mee, weet ik niet zeker)
maargoed
beetje onzinnige info
waar het dus op neer komt is dat je er een beetje naast zat
kan gebeuren
niet treuren
iedereen maakt fouten

tnx anyway
maar
ik heb het over een isdnmodem
daar komen 2 lijnen binnen
ik kan dus ook met 2 lijnen inbellen
de kabel die in m'n modem gaat, komt niet bij m'n modufox vandaan, want die zet het digitale signaal om in anoloog, en m'n modem is digitaal, dus het signaal wordt al voor m'n modufox vandaan gepakt
om precies te zijn
bij m'n nt-1 kastje
maargoed
dat isdn modem pakt automatisch het kanaal dat vrij is
dus
als niemand aan't bellen is => b1
als iemand aan't bellen is => b2
(isdn heeft 2 b kanalen voor telefooncomunicatie en 1 d kanaal voor comunicatie als pin-automaten en volgens mij werkt dsl daar ook mee, weet ik niet zeker)
maargoed
beetje onzinnige info
waar het dus op neer komt is dat je er een beetje naast zat
kan gebeuren
niet treuren
iedereen maakt fouten
tnx anyway
Nou, wat jij zegt klopt anders ook neit helemaal... want ik durf te wedden dat het ook mogelijk is om je ISDN modem op de b2 lijn te laten inbellen... Dat deden wij vroeger in ieder geval wel...
Maar toch zou ik het ff navragen bij de KPN (of een mailtje sturen naar Allied Data)
Want ik heb inderdaad het gevoel dat ik je nietveel meer aan't helpen ben
Maar toch zou ik het ff navragen bij de KPN (of een mailtje sturen naar Allied Data)
Want ik heb inderdaad het gevoel dat ik je nietveel meer aan't helpen ben
ja klopt
(ik moet niet meer reply-en met zoveel bier op
)
ik kan wel aangeven op welke lijn hij inbelt, maar hij krijgt bij een inkomend gesperk altijd een signaaltje door via een lijn
en blijkbaar kan hij dat niet aan als ik aan't internetten ben, en dus reboot hij
btw
meeltje naar allied data is 3 dagen geleden al verstuurd
kzal es gaan vragen hoe het met ze is
(ik moet niet meer reply-en met zoveel bier op
ik kan wel aangeven op welke lijn hij inbelt, maar hij krijgt bij een inkomend gesperk altijd een signaaltje door via een lijn
en blijkbaar kan hij dat niet aan als ik aan't internetten ben, en dus reboot hij
btw
meeltje naar allied data is 3 dagen geleden al verstuurd
kzal es gaan vragen hoe het met ze is
ik plaats nog effe een reply, want m'n history bij GoT gaat niet verder terug dan 1.5 dagen
dus
anders ben ik deze topic kwijt
is ook weer zo wat
weet iemand misschien hoe dat komt?
ik heb wel aangegeven dat ik de topics van afgelopen 45 dagen wil zien, maar ik krijg alleen de laatste 1.5dag
dus
anders ben ik deze topic kwijt
is ook weer zo wat
weet iemand misschien hoe dat komt?
ik heb wel aangegeven dat ik de topics van afgelopen 45 dagen wil zien, maar ik krijg alleen de laatste 1.5dag
Ik heb thuis een tornado 56k externe modem staan, deze had ook problemen met inkomende gesprekken. Als ik de pc uit had staan en er werdt gebeld startte hij spontaan op, terwijl ik in het BIOS niets kan instellen qua wake-on-ring o.i.d.
loopt er ook geen kabeltje van het modem naar het moederbord?
(lijkt me heel sterk, maar je kunt nix uitsluiten he)
if yes, then pull it out
zou'k zegge
(lijkt me heel sterk, maar je kunt nix uitsluiten he)
if yes, then pull it out
zou'k zegge
Pagina: 1