Ik heb een weekje geleden de LeadTek WinFast GF6600GT TDH 128 mb gekocht bij de paradigit. Maar deze cracht onder games/benchmarks. Ik heb al vanalles geprobeert met drivers/instellingen van bios, enz. Maar niks heeft gewerkt. Ik heb hem ook al in een andere Computer gezet, en daar werkt hij wel
. Dus dacht ik, het is mijn moederbord. Maar aangezien ik van velen van jullie heb gehoord dat het ook verstandig is om even je Temp (van je vga) te bekijken, dus heb ik rivatuner even de temp laten op meten. Dit liep op tot 87 graden in 3Dmark05 en tot 92 in 3Dmark03!! Volgens mij is dit veel te warm. Dus lijkt het mij het beste om terug te gaan naar de winkel (stock koeler moet toch ook goed genoeg zijn). Maar ik ben bang dat als ze hem daar in 1 van hun systemen zetten, dat het wel goed werkt. (omdat het bij mijn broertje ook gewoon werkt
) Waar kan het dan aan liggen? Kan het zijn dat mijn mobo mijn videokaart te warm maakt??
zie hier foto van de Monitor onder 3Dmark05:

Specs
Intel P4 2.4ghz (prescott)
Asrock P4V88
512 mb ram
Win. XP
Thermaltake 480w voeding (en ik heb de molex stekker op de videokaart aangesloten
)
zie hier foto van de Monitor onder 3Dmark05:
Specs
Intel P4 2.4ghz (prescott)
Asrock P4V88
512 mb ram
Win. XP
Thermaltake 480w voeding (en ik heb de molex stekker op de videokaart aangesloten
[ Voor 9% gewijzigd door ReX_NL op 08-07-2005 09:20 ]