Omdat ik over ga mag ik van mijn pa een nieuwe kast uitzoeken, dit zou eerst de Lian-li pc7-SeB worden deze dus http://www.ikbenstil.nl/p...2_37_205&products_id=1553. Nu wil ik er dus ook waterkoeling in daar bij viel mijn oog op deze radiatoor http://www.ikbenstil.nl/p...=149_157&products_id=1603
Nu heb ik de volgende vragen:
-heeft iemand ook de lian-li pc60 inclusief waterkoeling? zo ja welk radiatoor heeft u en waar heeft u hem geplaatst?
-denken jullie dat er plaats is voor een 240 mm radiator?
Ik weet echt van geen raad meer, ik ben nu al 2 maanden aan het zoeken en niks heeft bij mij ervoor gezorgt dat ik zeker wist wat ik wou. Daarom is het voor mij nu zover dat ik jullie om hulp vraag. Kom alsjeblieft niet met dingen als lees review want ik doe niks anders:S
Me bedankt degene die mij zou kunnen helpen
Edit: dom vergeten te zeggen specs wat watergekoelt moet worden:
-Eerst alleen cpu, intel pentium 4 2666mhz overclocked@3300
-later, 6800LE vga overclocked(niet al te ver)
-later, Sis 655FX chipset waarschijnlijk zullen de vga en chipset geen eens watergekoelt meer worden omdat ik in mijn achterhoofd plannen heb voor S939
-Eventueel Seagate baracuda 120GB hardeschijf.
Nu heb ik de volgende vragen:
-heeft iemand ook de lian-li pc60 inclusief waterkoeling? zo ja welk radiatoor heeft u en waar heeft u hem geplaatst?
-denken jullie dat er plaats is voor een 240 mm radiator?
Ik weet echt van geen raad meer, ik ben nu al 2 maanden aan het zoeken en niks heeft bij mij ervoor gezorgt dat ik zeker wist wat ik wou. Daarom is het voor mij nu zover dat ik jullie om hulp vraag. Kom alsjeblieft niet met dingen als lees review want ik doe niks anders:S
Me bedankt degene die mij zou kunnen helpen
Edit: dom vergeten te zeggen specs wat watergekoelt moet worden:
-Eerst alleen cpu, intel pentium 4 2666mhz overclocked@3300
-later, 6800LE vga overclocked(niet al te ver)
-later, Sis 655FX chipset waarschijnlijk zullen de vga en chipset geen eens watergekoelt meer worden omdat ik in mijn achterhoofd plannen heb voor S939
-Eventueel Seagate baracuda 120GB hardeschijf.
[ Voor 19% gewijzigd door basprofessional op 28-06-2005 17:45 ]