Ik heb op een bepaalde site een zeer trage connectie via ssl (www.vecozo.nl). Daar log ik in middels een verisign java popup die mij aan de hand van een certificaat valideert. Het ging op mijn werkplek super traag. Dikke str*nt was er niets bij. Na het aanpassen van de connectie timeout (60sec) en de aantal connectie per werkplek (1000000) is er wat leven in gekomen. Ik kan met de performance boost nu aardig uit de voeten op die website. Maar! Ik gebruik XP met sp2 en de cliënt zijn allemaal 2k sp4 met ie6 sp1. Je raad het al daar werkt het niet. Daar werkt niets meer na het inloggen op de website (dat gaat dan nog wel goed). Bovendien heeft ook nooit gewerkt op de nieuwe ISA 2004 server.
Inloggen met mijn account op een werkplek is ook geen oplossing, dus aan de rechten ligt het niet. Het betreft een HP server met W2k3 (patched) en ISA 2004 sp1. Ik heb ook al een werkplek voorzien van w2k3 sp1 en isa 2004 sp1 om te testen of het aan de configuratie/software ligt. Niets.
Ideetjes?
Inloggen met mijn account op een werkplek is ook geen oplossing, dus aan de rechten ligt het niet. Het betreft een HP server met W2k3 (patched) en ISA 2004 sp1. Ik heb ook al een werkplek voorzien van w2k3 sp1 en isa 2004 sp1 om te testen of het aan de configuratie/software ligt. Niets.
Ideetjes?