Heey mensen, ik heb geen idee waar ik dit -over veel verschillende zaken- gaande topic moet plaatsen dus dan maar hier.. ik zit met een groot probleem want mijn pc loopt vrij recent constant vast, ik heb de search functie algebruikt enzo maar niks te vinden over mijn probleem.
Als ik even game dan loop mijn pc helemaal vast, hoef niet eens gamen te zijn soms ook gewoon met windows, als ik geluid op heb flipt het geluid hem letterlijk, het blijft dan hangen... ik kan verder HELEMAAL niks meer alles is bevroren, het enige wat werkt is een reboot maja ~10min erna hangt hij toch weer..
Het ligt NIET aan windows / mainboard / drivers dat heb ik zelf al gecheckt
Ik vrees ook dat het niet aan de warmte ligt want mijn pc is net een opstijgend vliegtuig...
Alle tips zijn welkom! alvast bedankt !
*Specs*
Storage: Western Digital 140GB 7200rpm
CPU: AMD Athlon XP 1800+
Memory: 2x 256MB DRR
Graphic Card: Asus GeForce 5700LE
Soundcard: Creative Audigy 2 ZS
Motherboard: MSI KT3 Ultra Aru
PS: kan het iets met een 'over-airflow' of een verkeerde airflow te maken hebben? lijkt me sterk maar toch!
Als ik even game dan loop mijn pc helemaal vast, hoef niet eens gamen te zijn soms ook gewoon met windows, als ik geluid op heb flipt het geluid hem letterlijk, het blijft dan hangen... ik kan verder HELEMAAL niks meer alles is bevroren, het enige wat werkt is een reboot maja ~10min erna hangt hij toch weer..
Het ligt NIET aan windows / mainboard / drivers dat heb ik zelf al gecheckt
Ik vrees ook dat het niet aan de warmte ligt want mijn pc is net een opstijgend vliegtuig...
Alle tips zijn welkom! alvast bedankt !
*Specs*
Storage: Western Digital 140GB 7200rpm
CPU: AMD Athlon XP 1800+
Memory: 2x 256MB DRR
Graphic Card: Asus GeForce 5700LE
Soundcard: Creative Audigy 2 ZS
Motherboard: MSI KT3 Ultra Aru
PS: kan het iets met een 'over-airflow' of een verkeerde airflow te maken hebben? lijkt me sterk maar toch!
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2005 17:33 ]