Wat kan ik voor mijn Dell 9100 vragen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Dell Inspiron 9100 || P4 3.2 Ghz HT 800Mhz FSB || Radeon Mob. 9700 Pro 128Mb || 1024Mb 400Mhz || 60Gb 72KRPM || 8x DL DVD+RW || 15.4" WUXGA TFT UltraSharp || WiFi a/b/g || BlueTooth || WinXP Pro |

Hij is van maart 2004
Ik gebruik hem voor mijn werk...het is een perfecte laptop maar is gewoon te zwaar om mee te sleuren iedere dag. Dus ik wil graag kijken voor een andere. Graag een lekkere klein platte maar dan wel met een beetje power. De Asus V6 is wel aardig of een HP 6120.

[ Voor 99% gewijzigd door Tranzy op 28-06-2005 17:02 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 11:54

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Er is een speciaal "Hoeveel is dit nog waard" topic voor dit soort vragen, en verwijzen naar je sig (ie, dat de mensen die toch al moeite voor je doen om een prijs eraan te hangen ook nog moeite moeten doen om je sig te lezen, bijvoorbeeld als ze sigs uit hebben staan is een van de voornaamste zaken die daar niet gewaardeerd wordt. Ik edit zo de link naar dat topic er wel even in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
sorry wist ik niet ...dat dat topic al bestaat.. misschien dat een modje hem kan verplaatsen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kippenijzer schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 16:52:
Er is een speciaal "Hoeveel is dit nog waard" topic voor dit soort vragen, en verwijzen naar je sig (ie, dat de mensen die toch al moeite voor je doen om een prijs eraan te hangen ook nog moeite moeten doen om je sig te lezen, bijvoorbeeld als ze sigs uit hebben staan is een van de voornaamste zaken die daar niet gewaardeerd wordt. Ik edit zo de link naar dat topic er wel even in.
Dat topic zit nog even dicht.
Over een paar dagen zit mijn stage erop en dan heb ik weer wat tijd om te gaan taxeren. Nog even geduld dus :)