Ik heb sinds 20 April een Hi abonnement (2jaar) van 20 Euro (Hi20) i.c.m. met een Siemens S65.
Nu heb een maand geleden de 1ste rekening gehad, nu was deze boven de 20 euro (door nummer behoud en vrij veel bellen) en moest ik extra betalen (12 euro extra).
Nu heb ik zojuist de rekening over de 2de periode, en ik zie dat ik van de vorige een dikke 30 euro mee heb genomen naar deze periode.
Deze maand heb ik voor 5 euro weggebelt, en ik neem nu 40 euro mee naar de volgende maand, ongebruikt tegoed staat nu op "71,56", en mn abonnement loopt pas 2 maanden ...
Asl ik dus nu goed reken kom ik op het volgende:
Nieuw bundeltegoed: 45,38 (beide rekeningen begint het hiermee, ondanks dat het Hi20 is)
Laten we zeggen dat ik elke maand 20 euro gebruik en ook betaal (rekening deze maand is ook gewoon 20 euro, niets meer).
Dan krijg ik dus: (1ste 2 maanden niet meegeteld)
22 x 45,38 = 998,36 Euro
En betaal ik: (1ste 2 maanden niet meegeteld)
22 x 20 = 440,00 Euro
Dan zou ik dus ruim 550 euro meer krijgen als waarvoor ik betaal?
Ik snap er niks van, maar hier schijnen meer personen te zijn met een Hi abonnement, ben ik de enige met zulke wazige rekeningen?
Ter verduidelijking screenshot van Telefoonrekening Online:
*klikbaar*
Nu heb een maand geleden de 1ste rekening gehad, nu was deze boven de 20 euro (door nummer behoud en vrij veel bellen) en moest ik extra betalen (12 euro extra).
Nu heb ik zojuist de rekening over de 2de periode, en ik zie dat ik van de vorige een dikke 30 euro mee heb genomen naar deze periode.
Deze maand heb ik voor 5 euro weggebelt, en ik neem nu 40 euro mee naar de volgende maand, ongebruikt tegoed staat nu op "71,56", en mn abonnement loopt pas 2 maanden ...
Asl ik dus nu goed reken kom ik op het volgende:
Nieuw bundeltegoed: 45,38 (beide rekeningen begint het hiermee, ondanks dat het Hi20 is)
Laten we zeggen dat ik elke maand 20 euro gebruik en ook betaal (rekening deze maand is ook gewoon 20 euro, niets meer).
Dan krijg ik dus: (1ste 2 maanden niet meegeteld)
22 x 45,38 = 998,36 Euro
En betaal ik: (1ste 2 maanden niet meegeteld)
22 x 20 = 440,00 Euro
Dan zou ik dus ruim 550 euro meer krijgen als waarvoor ik betaal?
Ik snap er niks van, maar hier schijnen meer personen te zijn met een Hi abonnement, ben ik de enige met zulke wazige rekeningen?
Ter verduidelijking screenshot van Telefoonrekening Online:
*klikbaar*
My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania