Toon posts:

BMW '04 met Bluetooth > Laptop voor muziek?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vader heeft op het moment een 2004 BMW met fabrieksaf bluetooth carkit. Nu kan hij dus pairen met zijn SE T610, en dan via het radiodisplay door zijn telefoonboek bladeren, om het vervolgens het bellen (deze bediening gaat via allemaal via het stuur). Met zijn HP Ipaq H6315 gaat dit helaas niet, ivm. de veroudere software van de auto.

Nu vroeg ik mij af: Kan ik niet (voor op de vakantie) een bluetooth stick in mijn laptop doen, connecten met de bluetooth carkit en vervolgens al mijn mp3 muziek over de autospeakers beluisteren? Of krijg je dan lag?

En kan dit uberhaupt wel, ivm. de verouderde software van deze auto?

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Kwestie van ff proberen lijkt me.
Ik neem aan dat je de spullen al hebt, misschien de bluetooth stick niet maar die heeft vast wel iemand die je kent.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

bleutooth is volgens mij niet echt snel zat om een degelijke mp3 af te spelen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:59

Nakebod

Nope.

Q: What is the data throughput speed of a Bluetooth connection?
A: Bluetooth transfers data at a rate of 721 Kbps, which is from three to eight times the average speed of parallel and serial ports, respectively. This bandwidth is capable of transmitting voice, data, video and still images.
© Bron
Nu weet ik eigenlijk niet precies wat mp3 zou verbruiken, maar ik denk dat het, theoretisch, wel zou moeten kunnen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-02 09:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Die snelheid haal je vijwel nooit. Daarnaast moet de radio dan ook nog mp3 kunnen snappen (evenals de software die moet snappen dat ie mp3's kan afspelen)

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
Het is dan ook geen mp3 die ik naar de radio stuur, maar een geluids-stream, ik ben namelijk van plan de radio als head-set te gebruiken :)
Pagina: 1