Toon posts:

Software Distributie, (Landesk, Altiris, SMS, Zenworks)

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Momenteel hebben we Novell Zenworks 3.2 voor onze software distibutie. Het begint te verouderen, en de novell servers (5.1) ook. Nu willen we naar een ander pakket, en wil ik wel eens weten wat jullie hebben gekozen, en wat de voordelen hiervan zijn.

Een aantal dingen vind ik belangerijk, Ik wil graag als de gebruiker belt dat je hem lid maakt van het applicatie object zodat hij het bijna gelijk krijgt met een refresh zoals de NAL. Ik denk alleen als je op 2000 servers draait, je altijd eerst en uit moet loggen?

MSI moet goed werken de uitrol
Patchmanagemt moet goed werken.

Ik wil lieft naar 1 directory structuur, en zal wel AD worden.

Graag ervaringen met de paketten en waarom julie het gekozen hebben, en of het migratietracjet ook goed verliep (van de appliacties)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:42
Wat heb je zelf al gevonden, en wat zijn de do en don't? Er is hierover voldoende te vinden op Internet

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 07:44

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie Rolfie.
Het spijt me maar dit is een veel te mager topic. Je geeft amper aan hoe je serverpark eruit ziet, wat je exact wil distriburen en je 'eisen' zijn zo vaag als maar wat ("MSI moet goed werken de uitrol / Patchmanagemt moet goed werken" , define 'goed' :? ).
Verder is het ook wel handig om te weten welk platform je clients zijn, wat je budget is.
etc etc.

Zie ook de FAQ : Policy - Professional Networking & Servers & Het algemeen beleid

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.