Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] lijst met laatste berichten GoT refreshed niet

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:57
Ik zat net ff op de FP te kijken, en er viel me ineens iets vreemds op. Volgens de FP is er na 13:33 geen nieuw bericht op GoT gepost. Zelfs na een aantal keer refreshen blijft de lijst met laatste berichten hetzelfde. Nou ga ik op GoT een btj rondkijken, en dan zie ik wel degelijk berichten na 13:33. Volgens mij klopt er iets niet helemaal ?

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:57

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

You're right! Was me nog niet eens opgevallen omdat ik altijd naar de complete lijst active topics op GoT ga :). Zal wel een klein storinkje zijn.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Ditzelfde geld natuurlijk ook voor de active topics in de update tracker hier op GoT, maar dat is logisch omdat dat dezelfde code was :) (dit voor de personen die zich straks afvragen waarom de AT in de UT het ook niet meer doet :Y) )

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

DaNiEl KuNsT schreef op dinsdag 28 juni 2005 @ 15:41:
2 uur later en t werkt nog steeds niet :?
het is stuk blijkbaar, een devver heeft dit topic nog niet gezien, wat niet vreemd is natuurlijk na pas 2 uur. Het is geen onmisbare functie.

en verder:
chem schreef op zondag 26 januari 2003 @ 23:29:
Nog iets anders: het kicken van een topic - na 1 uur, 1 dag of 2 maanden :)
is NIET nodig. Dit zal eerder een reactie uitstellen, aangezien we antwoorden als er echt iets te melden valt.
Alle bugs worden altijd gelezen, en altijd in ogenschouw genomen. Geen reactie betekent niet "geen interesse".

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

fixed

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.